Gå til innhold

Satisfactory


Anbefalte innlegg

Jeg ble overrasket over at det ikke er noen tråd for Satisfactory her.

 

Har du spilt Factorio? Og ønsket det var noe tilsvarende i 3D? Da går drømmen i oppfyllelse med Satisfsctory :)

 

Nå når early access er tilgjengelig tenkte jeg det kunne være fint å ha et sted å dele byggemetoder/ideer og løsninger, kanskje til og med finne noen å spille sammen med.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser det er mye drittslenging og hat rundt Epic Game store rundt omkring, uten at jeg har fått med meg hvorfor. Det er heller ikke tema i denne tråden tenker jeg. Opplys meg gjerne, men i egen tråd. ;)

 

Coffee Stain har bekreftet at det kommer til Steam om ca ett år.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Jeg ser det er mye drittslenging og hat rundt Epic Game store rundt omkring, uten at jeg har fått med meg hvorfor. Det er heller ikke tema i denne tråden tenker jeg. Opplys meg gjerne, men i egen tråd. ;)

 

Coffee Stain har bekreftet at det kommer til Steam om ca ett år.

Du spør og folk svarer. Epic games prøver å begrense folks mulighet derav hatet. Folk klager for alt. Hadde de holdt seg til disk versjon av spill på pc så kanskje vi hadde sluppet all elendigheten vi ser idag. Absolutt alle mine spill er på disk. Kanskje ArmA 4 blir det som kjøpes reint digital desverre.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Jeg forstod frustrasjonen med Metro Exodus. Men det stopper der.

 

Hvorfor stopper det der når de har gjort akkurat det samme med en rekke andre spill (deriblant Satisfactory)? Var frustrasjonen bare forståelig første gang det skjedde?

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor stopper det der når de har gjort akkurat det samme med en rekke andre spill (deriblant Satisfactory)? Var frustrasjonen bare forståelig første gang det skjedde?

Metro kunne forhåndsbestilles på steam og var markedsført på steam. Da er det litt drittsekk å gå eksklusivt til epic.

 

Jeg er forsåvidt imot all eksklusivitet men dette er ikke verre enn det sony gjør med playstation

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Metro kunne forhåndsbestilles på steam og var markedsført på steam. Da er det litt drittsekk å gå eksklusivt til epic.

 

Jeg er forsåvidt imot all eksklusivitet men dette er ikke verre enn det sony gjør med playstation

 

Samme med både Satisfactory og The Outer Worlds - de var begge på Steam og ble markedsført der før Epic kjøpte eksklusivitet for dem.

 

Og de blir neppe de siste.

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Fint om vi kommer tilbake til temaet. Tråden er ikke en diskusjontråd om Epic store og Steam, men om spillet Satisfactory.

Forstår irritasjonen, men prøv å holde dere til tema. :)

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet? Er det verdt å punge ut for early access for å spille det? Hvor spillbart er det? Jeg liker Factorio, så dette ser ut som et spill jeg liker.

Det minner mye om factorio :) Det starter relativt simpelt og så bygger man seg opp en liten fabrikk, får større behov for energi og må finne alternative kilder. Da blir det brått noen hakk vanskeligere, eller komplisert. Liker utfordringen!

 

Spillet føles veldig solid allerede. Jeg har ikke hatt eneste krasj eller merket noen store bugs som gjør det umulig å spille. Jeg har enda til gode å prøve multiplayer, så jeg vet ikke hvor stabilt det er.

 

De har løst hvordan man bygger i høyden veldig bra. Alt føles veldig intuitivt. Man skal ikke spille mange minuttene før alt av kontroller og muligheter sitter.

 

 

Den største utfordringen syns jeg er å planlegge, og bygge effektivt. Det har blitt noen restarter for å prøve forskjellige ting. Og fler blir det sikkert.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Fikk feilmelding på første forsøk på å starte et spill. "Out of video card memory". Det er en feilmelding jeg aldri har fått i et spill. Noen som har vært borti den?

 

 

Edit: Fikk startet et spill på fjerde forsøk, men det krasjet etter fem minutter. :/ Får se om jeg kan tweake litt i innstillingene litt senere i dag. Det er mulig spillet ikke likte uw-oppløsning eller vindusmodus.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...