Gå til innhold

Hvorfor blir jeg kvalm av snus og når vil det gi seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du blir kvalm fordi du får i deg nikotin, noe som kroppen din ikke er vant til. Det går over etterhvert og da er det fort å bli avhengig.

 

Men hvis du blir kvalm av å snuse, hvorfor skal du absolutt begynne? Det har absolutt ingenting positive sider.

Endret av Emilsen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mange jeg må ta før kvalmen forsvinner?

 

Ta ca. 20 hver dag de neste 15 årene. Da bør kvalmen gi seg. Om ikke det har gitt seg da, så øk dosen til 30 hver dag. Med litt flaks så gir kvalmen seg noen dager før du dør av alderdom. 

 

Mission accomplished.

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vil antagelig ikke høre på fornuft nå siden du etterspør råd vdr å innta avhengighetsskapende gift uten fornuftig formål men her goes;

 

Nikotin er et av verdens mest avhengighetsskapende stoffer pga den raske effekten fra inntak til rus. Det er dyrt og det ødelegger kroppen din.

Du vil angre som faen om ti år når du forsøker å slutte idiotien et barn (du nå) begynte med.

 

Det er faktisk mye mer fornuftig å betale noen for å knekke beina dine et par ganger i året. Da kan du også kaste bort penger på unødvendig redusert helse og du får en tøff gips du kan skryte av og få vennene dine til å signere.

Fordelen med dette fremfor nikotin er at det er mye lettere å slutte når du er lei av å halte deg rundt på krykker.

 

Du investerer i dårlig helse.

 

 

hilsen en røyker på 25 året

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å bynne med snus så må du bare snuse. Blir kvalm i starten av nikotin, men det går over. Da går du over til å få en goooo feeling! (en liten periode). Og så etter hvert så merker du knapt noe som helst utenom at lommeboka blir litt slankere.

Og så må du ha mer fordi du har fått en avhengihet og en vane.

Hadde vært toppers om jeg hadde klart meg med 4-5 snus om dagen. Men sånn funker det aldri xD

 

Har alltid sakt til kjærringa et det første jeg skal gjøre når jeg vinner i lotto er å løpe på butikken å kjøpe snus.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Du blir kvalm fordi du får enten for mye snus i magesekken, sannsynligvis fordi du går på tom mage.
Kroppen din er sensitiv og reagerer lett, prøv en annen type snus. Prøv Epoc 4 eller 3, da kansje det er noe smaktilsettninger som gir en allergi reaksjon. Så finn ut av det først. Drikk vann før.

Hvis snus ikke fungerer for deg så kan du erstatte den med mobil med instagram, tinder, osv og få masse likes. Gir lignende kick i hjerne og kropp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du driter ikke i helsefarene om 20 år når hjerte ditt og blodårene har tatt et slag pga snusen.

Tannkjøttet ditt trekker seg tilbake (tannkjøtt kommer ikke tilbake igjen). Energien din gjennom dagen vil være dårligere og du vil få generelt svakere fysikk med langtidsbruk. Er du gutt kan du også muligens forvente dårligere potens i fremtiden. Gøy, ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som med all anna gift så må du opparbeide deg toleranse for å ikkje bli dårleg av giftstoffet.

 

Den enklaste måten å opparbeide toleranse er ved å starte med små doser og jobbe deg oppover.

Forskjellige personar har forskjellig naturleg toleranse, og enkelte toler rett og slett ikkje nikotin.

 

Avhengigheita har ikkje betydning for kvalmen, det er fint mulig å bli nikotinavhengig slik at du må ha nikotin, medan du fortsetter å bli kvalm og dårlig kvar gong.

 

 

Slik er det med alle rusmiddel som nikotin, koffein, alkohol eller amfetamin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...