Jump to content
Marius B. Jørgenrud

Regjeringen slår sammen Altinn og Difi til et nytt direktorat

Recommended Posts

Ååååååfaen! Altinn er faktisk blitt veldig bra og er et av de bedre offentlige systemene vi har. Som en person med et lite ENK vil jeg si at Altinn er mye mer praktisk å forhold seg til enn alt annet. Er redd for at kåtheten til å slå ting sammen og effektivisere (takk politikere!) bare vil gjøre dette mye verre.

Fingrene krysset for at jeg tar feil!

• Like 6

Legg ned digital postkasse, plz. De kunne kalt det for Altinn. Må jo være enklere det enn å komme opp med et nytt navn som alle må lære seg.

• Like 4

Legg ned digital postkasse, plz. De kunne kalt det for Altinn. Må jo være enklere det enn å komme opp med et nytt navn som alle må lære seg.

Enig, bak inn digital postkasse i altinn, og gjør det slik at ALL offentlig informasjon kan leses og svares på der.

• Like 6

Hva er problemet?

Difi har utmerkede tjenester som Min ID og Altinn er utmerket. De burde absolutt slå seg sammen.

• Like 1

De skal ikke endre kontorstrukturen sier der ... men nye stillinger lyses vel ut i Oslo og når noen slutter i Brønnøysund er det ikke sikkert at en ny blir ansatt i hans/hennes plass... og vips er en arbeidsplass flytttet til Oslo uten at noen kan bråke om det.

• Like 6

Riv ned distriktene og de kompetente miljøene!

Herrefred for en inkompetent regjering.

Kanskje lese hele artikkelen først?

Guest Slettet-Pqy3rC

Jaja da var den sagaen slutt. At difi engang finnes er en gåte de snakker alt for mye svada

Vel det er jo underlig hvor fonetisk likt "direktorat" og "drittprat" lyder, spesielt dersom du snakker litt fort.