Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn


zeebra

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Ved omtrent første setning i artikkelen fremgår det at dette nettopp handler om politikk og kjønnsforskjeller.

 

Hvorfor er han en tulling? Mange på venstresiden er kritiske til at Helsedirektoratet anbefaler amming, og mener det at kvinner ammer har større negative konsekvenser enn positive, om det i det hele tatt er noen positive.

Første setning: "Ammande pappor kan snart bli verklighet.". Hvor omtrent var den referansen til politikk?

 

Om du lurer på hvorfor han er en tulling så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan lure på om psykake prater til seg selv ;)

Hvorfor det? Jeg er ikke sykelig opptatt av disse emnene og det bryr meg ikke nevneverdig. Forstår ikke helt hva du sikter til?

 

Noe som bryr meg er små, sinte, frustrerte, hvite og redde menn, som sprer dritt og svada.

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sier enkelt og greit at generaliserende utsagn mot "noen uspesifiserte" debatanter virker lite voksent. Ha hvertfall guts til å bruke navn når du først skal gå til personangrep på debatanter.

Er det personangrep å lure på hva slags mental bagasje noen har fordi de har et helt annet syn på ting enn meg? Når jeg skriver sykelig så mener jeg det i ordets rette forstand. Jeg mener at mange av holdningene som kommer frem i denne tråden er en stor bidragsyter til at samfunnet føles mer og mer kaldt og ræva!

Jeg har forøvrig min egen mentale bagasje som har formet meg til meg. Ser ikke noe negativt å spørre om dette.

 

Tror du skal pakke deg inn i en varm badekåpe og ta deg en god kopp te hvis dette trigger deg såpass at du må gå til angrep på meg.

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Første setning: "Ammande pappor kan snart bli verklighet.". Hvor omtrent var den referansen til politikk?

 

Om du lurer på hvorfor han er en tulling så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg...

To linjer unna.

«Om det fungerar kan det helt förändra synen på män och kvinnor och vem som ska vara hemma med barnet, säger Ragnar.«

Lenke til kommentar

Men tydeligvis nok til at du stadig poster i denne tråden. :whistle:

Ja. Det er interessant og provoserende på samme tid.

Dere altså, som jeg betegner som hvite sinte menn.

 

Det er mange fellesnevnere som går igjen. Ikke bare om SJW og lefties, men også om innvandring og alt rundt det.

 

Oppsummert. Alt som ikke er hvitt, mann og normalt.

Endret av Psykake
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det personangrep å lure på hva slags mental bagasje noen har fordi de har et helt annet syn på ting enn meg? Når jeg skriver sykelig så mener jeg det i ordets rette forstand. Jeg mener at mange av holdningene som kommer frem i denne tråden er en stor bidragsyter til at samfunnet føles mer og mer kaldt og ræva!

Jeg har forøvrig min egen mentale bagasje som har formet meg til meg. Ser ikke noe negativt å spørre om dette.

 

Tror du skal pakke deg inn i en varm badekåpe og ta deg en god kopp te hvis dette trigger deg såpass at du må gå til angrep på meg.

La oss ta for oss et lite dryss av din måte å foreta meningsutvekslinger med de du er uenige med.

 

Dere sinte hvite menn blir jo også krenket av den minste ting og lager egne tråder hvor dere konkurrerer over hvem som blir mest krenket.

Sinte hvite menn som absolutt nekter å innse at neger et er negativt ladet ord oppsummerer egentlig den generelle mentale kapasiteten i denne tråden

Jeg skulle så gjerne visst hvilken mental bagasje enkelte i denne tråden bærer på, for å kanskje forstå bedre hvorfor de er så sykelig opptatt av kjønnsroller, identitet og amming.

Har man det bra med seg selv bruker man ikke energi på å hate på alt og alle

hvorfor gidder jeg å i det hele tatt bruke tid i en tråd oversvømt av hvite, sinte, engstelige og frustrerte menn.

Nazi-frisør er ikke engang et ordentlig ord. At du mener det er barnslig er irrelevant.

Youre not wrong, just an asshole

Tror du skal pakke deg inn i en varm badekåpe og ta deg en god kopp te hvis dette trigger deg

Vurdert å bli politiker og stille til TV debatt? Man har meget god suksess med slikt i tv-sirkuset. Misforstå meg rett, når du holder deg til sak så er det bra ;)

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle så gjerne visst hvilken mental bagasje enkelte i denne tråden bærer på, for å kanskje forstå bedre hvorfor de er så sykelig opptatt av kjønnsroller, identitet og amming.

Der gir i alle fall mer mening å være sykelig opptatt av kjønnsroller og amming, enn det gir å være sykelig opptatt av personer som diskuterer kjønnsroller og amming.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La oss ta for oss et lite dryss av din måte å foreta meningsutvekslinger med de du er uenige med.

 

 

 

 

 

 

 

 

Godt jobbet. Mister totalt ikke konteksten i mange av sitatene. At du i det hele tatt har brukt tid på dette er intet mindre enn hjertevarmende.

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Det er interessant og provoserende på samme tid.

Dere altså, som jeg betegner som hvite sinte menn.

 

Det er mange fellesnevnere som går igjen. Ikke bare om SJW og lefties, men også om innvandring og alt rundt det.

 

Oppsummert. Alt som ikke er hvitt, mann og normalt.

Veldig "interessant og engasjerende" at du tror alle som har postet i tråden er "sinte hvite menn". Man skulle jo nesten tro du kjente dem, men det tviler jeg på. Det er vel heller en form for "stempling" for å enklere forsvare synspunktet og gå til angrep. "hvis jeg putter alle som er uenig med meg i denne boksen så, ja da! da blir de sånn og sånn".

 

Jeg tror ikke det er nødvendig for å diskutere et tema for å være helt ærlig. Som sagt, legger du fra deg den "uvanen" så kunne det vært interessant å diskutere med deg.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen vil kunne si at du er

 

Og fra hva du skriver er det liten tvil om at du er sint. Spørsmålet er om du også er mann og hvit.

Sint er ikke rett ord. Frustrert er mer korrekt. For jeg vet at "dere" mest sannsynlig aldri vil endre synspunkt. Og jeg mener oppriktig at deres synspunkt er ødeleggende for samfunnet. Så kan du bable løs om leftis, innvandrere, SJWs, og at det egentlig er de som er skyld i alt. Så går man rundgang. Og rundgang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sint er ikke rett ord. Frustrert er mer korrekt. For jeg vet at "dere" mest sannsynlig aldri vil endre synspunkt. Og jeg mener oppriktig at deres synspunkt er ødeleggende for samfunnet. Så kan du bable løs om leftis, innvandrere, SJWs, og at det egentlig er de som er skyld i alt. Så går man rundgang. Og rundgang.

Hvis man aldri endrer synspunkt så har det liten verdi å diskutere noe som helst. Igjen pålegger du altså de du diskuterer med egenskaper som du selvsagt ikke har noe grunnlag for å vite noe som helst om.

 

Det har kanskje noe med modenhet å gjøre, men slutter du med det tror jeg faktisk flere vil høre på deg.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig "interessant og engasjerende" at du tror alle som har postet i tråden er "sinte hvite menn". Man skulle jo nesten tro du kjente dem, men det tviler jeg på. Det er vel heller en form for "stempling" for å enklere forsvare synspunktet og gå til angrep. "hvis jeg putter alle som er uenig med meg i denne boksen så, ja da! da blir de sånn og sånn".

 

Jeg tror ikke det er nødvendig for å diskutere et tema for å være helt ærlig. Som sagt, legger du fra deg den "uvanen" så kunne det vært interessant å diskutere med deg.

Du mener igrunn ingenting og tar aldri et ordentlig standpunkt. Det er innlysende. Du kaster deg på en form for bølge i denne tråden og mener ting om ting du i neste øyeblikk innrømmer du egentlig ikke bryr deg om. Ekstremt vanskelig å ta deg seriøst når jeg oppfatter det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har uttrykt meget klart på hva jeg mener. At du ikke klarer å forholde deg til det er noe helt annet.

 

Hvor har jeg "innrømmet" at jeg ikke bryr meg om hvordan tidens overfølsomhet, dagens såre tær og dramadronning tendenser ikke engasjerer meg?

 

Jeg har latt den slengkommentaren fra deg gå på kontoen jeg nettopp henviste til men du må gjerne konkretisere det og vise til det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis man aldri endrer synspunkt så har det liten verdi å diskutere noe som helst. Igjen pålegger du altså de du diskuterer med egenskaper som du selvsagt ikke har noe grunnlag for å vite noe som helst om.

 

Det har kanskje noe med modenhet å gjøre, men slutter du med det tror jeg faktisk flere vil høre på deg.

Det er nettopp derfor jeg skriver mest sannsynlig. Jeg påstår ikke at det er slik eller at menneskene i denne tråden absolutt ikke kan endre synspunkt. Les hva jeg skriver før du svarer.

Lenke til kommentar

Der gir i alle fall mer mening å være sykelig opptatt av kjønnsroller og amming, enn det gir å være sykelig opptatt av personer som diskuterer kjønnsroller og amming.

Holdningene som diskuteres. Som jeg mener er en bidragsyter til at samfunnet blir mer og mer ræva.

 

Og ja, dere kan si nøyaktig det samme om kjønnsforvirrede tenåringer og politisk korrekthet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...