Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden

Avstemming  

150 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

• Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er bedre med OP7 Pro bortsett fra fravær av Samsung bloat?

90hz skjerm uten pilla, batteri og ikke minst, visstnok en mye raskere fingeravtrykk sensor. Må fortsatt daglig taste koden fordi den bommer på fingeren min fem ganger på rad. Ekstremt irriterende
Skrevet

90hz skjerm uten pilla, batteri og ikke minst, visstnok en mye raskere fingeravtrykk sensor. Må fortsatt daglig taste koden fordi den bommer på fingeren min fem ganger på rad. Ekstremt irriterende

batteri er ikke nødvendigvis bedre da den bruker mye strøm
Skrevet (endret)

Men batteriet på OnePlus 7 lader betydelig raskere enn S10+. Minst like viktig det som selve batteritiden.

Test av ladetid. Duell mellom alle toppmodellene;

Endret av sir-alex
Skrevet

iPad fikk 120hz i 2019, har det vært noe info om Samsung kommer til å følge etter?

Du vet at iPad ikke har 120hz hele tiden pga batteri? og at en iPad har ca 10k mAh batteri?

Skrevet (endret)

Du vet at iPad ikke har 120hz hele tiden pga batteri? og at en iPad har ca 10k mAh batteri?

Tipper iPad har det når det trengs (penn bruk feks), men at oneplus har det hele tiden siden Android implementeringer bruker å være "half assed" en god god stund. Har jeg rett? :p

Endret av minim
Skrevet

Det kan da umulig være så mye mer batteri bruk annet enn i 3d tunge apps? CPU kjører stort sett på veldig lave frekvenser ved det meste av browsing/mobil bruksmønster. 

Skrevet

Hvorfor ikke ?

i det 5G er såpass utberedt så er vi allerede på Samsung S11 eller S12 :p 

Tror det kun er AT&T som har 5G varianten pr dags dato.

Skrevet (endret)

i det 5G er såpass utberedt så er vi allerede på Samsung S11 eller S12 :p

Tror det kun er AT&T som har 5G varianten pr dags dato.

Driver ser på telefon ventet enkelig på huawei mate 30 pro, men nå bortfaller den av natrulige årsaker, jeg er enda glad i min S7 Edge, store minus er 

- Lagring

- Batteri  

og ikke lenger sikkerhetsoppdateringer

Endret av -Night-
Skrevet

Er det i praksis noen risiko forbundet med å kjøpe gråimportert uten "Approved for Nordic operators"? Vil Google Pay f.eks. fungere og sånn?

https://www.samsung.com/no/info/approved/

Vet ikke om «EU version» er gråimport, men kjøpte en S9 hos multicom , den funker ... eneste var at fikk ikke de tilbudene Samsung ga da, gratis headsett å sånt.

Skrevet

Gikk akkurat to innkjøp av en Galaxy S10e. Husker at jeg tidligere brukte en god app som gav mulighet til å stille inn de samme sveipe-bevegelsene som på iPhone, men kommer ikke på hvilken. Det er hverken Edge gestures eller Fluid NG.

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...