Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Hvilket kamera kjøpte du? Jeg vurderer en av de "1-inch sensor" kompaktene som reisekamera i tillegg til telefonen. Usikker på om det er verdt bryet, savner det gamle 35mm utsnittet tror jeg.

Jeg kjøpte Canon PowerShot 740 HS. Meget godt zoom kamera, og det anbefales dersom du ønsker et dedikert zoom kamera i tillegg til mobilen. Det som for min del var skuffende, var at det var en del forsinkelse mellom tiden det tok å ta bilde etter at du trykte på utløserknappen. Når jeg skulle fotografere motiver i bevegelse så synes jeg mobilen tok soleklart bedre motiver. Det tok også lang tid å overføre bildene til telefonen gjennom appen...

 

Skal sies at jeg har et Sony RX 100 Va I bestilling også, men usikker på om jeg skal kansellere ordren eller ikke. Det har jo ikke zoom i det hele tatt, og vet ikke helt om det gir meg mer enn Galaxy S10e kameraet. Må også legge til at Sony kameraet helt klart vil gi bedre bildekvalitet enn det mobilkamera, men jeg er ikke dyktig nok eller tålmodig nok til å utnytte potensialet i kamera ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken skjermbeskytter har folk hatt suksess med til Galaxy S10e? Samme om det er film eller glass.

Trodde det skulle bli enkel skuring å montere på skjermbeskytter I tempered glass siden jeg valgte en telefon med flat skjerm, men det var det visst ikke...

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Flere her inkl meg har ice og hadde problemer med samtaler som kutter ut. Vel, de skal ha rettet problemet nå så man kan sette på tale over 4G igjen.

Har du fortsatt det problemet? Jeg har aldri deaktivert tale over 4G og plutselig hørte jeg ikke motparten i en samtale i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken skjermbeskytter har folk hatt suksess med til Galaxy S10e? Samme om det er film eller glass.

Trodde det skulle bli enkel skuring å montere på skjermbeskytter I tempered glass siden jeg valgte en telefon med flat skjerm, men det var det visst ikke...

Har brukt sånn med UV lim noen ganger nå og det er mye lettere enn alt annet synst jeg. Bare tømmer limen på midten og kliner på glasset så blir det bra. Kjøpte på ebay til 25kroner eller noe sånt. På p30 pro løsner det igjen pga deksel, men kan ikke skylde på glasset fordi noen designer en skjerm med buede kanter og tror det er lurt :p
Lenke til kommentar

Har brukt sånn med UV lim noen ganger nå og det er mye lettere enn alt annet synst jeg. Bare tømmer limen på midten og kliner på glasset så blir det bra. Kjøpte på ebay til 25kroner eller noe sånt. På p30 pro løsner det igjen pga deksel, men kan ikke skylde på glasset fordi noen designer en skjerm med buede kanter og tror det er lurt :p

Men beskytter det mot riper? Ser det selges på mytrendyphone også. Liquid ett-eller-annet.

Lenke til kommentar

Hadde problemet tidligere, men ikke nå lenger.

 

 

Jeg har s10+ og Ice med disse problemene. Har tatt dette opp med Ice og fikk dette som svar:

 

 

*Jeg har undersøkt og problemene du opplever skyldes sannsynligvis en feil vi kjenner til at enkelte kunder opplever med Samsung S10 når samtalen skjer via 4G/VoLTE. 

Feilen er per nå forventet rettet med en programvareoppdatering til telefonen fra Samsung i løpet av juli. Om du opplever store problemer anbefaler jeg å inntil videre deaktivere 4G-tale på telefonen din slik*

 

 

Har fortsatt problemer, så venter på denne programvareoppdateringen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men beskytter det mot riper? Ser det selges på mytrendyphone også. Liquid ett-eller-annet.

Var kanskje ikke tydelig nok, men mente den typen som er herdet glass, men som limes på med en uv lim som man drypper på skjermen og herder med en UV-lampe. Slipper luftbobler og det merkes igrunn ikke at beskytter sitter på.

 

Ser at jeg betalte 100kr for 2stk skjermer inkl UV-lampe som kobles til USB.

Endret av minim
Lenke til kommentar

Var kanskje ikke tydelig nok, men mente den typen som er herdet glass, men som limes på med en uv lim som man drypper på skjermen og herder med en UV-lampe. Slipper luftbobler og det merkes igrunn ikke at beskytter sitter på.

 

Ser at jeg betalte 100kr for 2stk skjermer inkl UV-lampe som kobles til USB.

Takk.

Har du link til den du kjøpte?

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk ?.

Forsøker en variant av denne fra ebay med express levering. Tok av den standard skjermbeskytteren som kom på telefonen for å legge på en tempered glass, og det var dårlig greier. Tør nesten ikke bruke telefonen nå i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...