Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Kom oppdatering i dag som blant annet gjør fingersensoren mer pålitelig\stabil. 

 

Hei, dette er første gang jeg er inne på dette forumet, og er ikke så kjent med de nye smart telefonene, men har nå kjøpt en. Det er en S10+, som jeg nylig har fått i hus. Etter en del "knoting", så har jeg klart å få alle apper og skjerm til å gå over til sort/hvit. Er det noen her på forumet som har en ide om hva jeg har gjort galt, og hvordan jeg får fargene tilbake?

Innstillinger > Tilgjengelighet > Synlgihetsforbedring >  Sjekk at "Negative farger" ikke er aktivert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med at telefonen hele tiden kobler seg fra det trådløse nettverket og begynner å bruke mobildata bare. Andre med dette problemet, eller som vet hvordan man løser det? Wifi er alltid på og forbindelsen er tilsynelatende god, men den kobler seg likevel fra.

Endret av Veselen
Lenke til kommentar

Hei, dette er første gang jeg er inne på dette forumet, og er ikke så kjent med de nye smart telefonene, men har nå kjøpt en. Det er en S10+, som jeg nylig har fått i hus. Etter en del "knoting", så har jeg klart å få alle apper og skjerm til å gå over til sort/hvit. Er det noen her på forumet som har en ide om hva jeg har gjort galt, og hvordan jeg får fargene tilbake?

Gå til innstillinger, digitalt velvære og skru av funksjonen "stress ned".

Lenke til kommentar

Jeg er veldig skuffet med Telia. De har først i går tidlig begynt å klargjøre bestillingen, og har ennå ikke begynt å sende den engang. Blir nok ikke før i morgen jeg får min S10.

 

Når bestilte du da? Jeg fikk min i går, bestilte den 21.02. Men syns selvsagt de skulle vært i posten senest den 08.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så.. er det noen som har prøvd å slå på "kompislading" på f.eks to S10er, og legge de inntil hverandre? Eller bare sette den på en trådløs lader? Har liksom litt lyst å prøve, regner med det ikke skjer så mye spennede.. Men litt redd for at noe av en eller annen grunn kan bli ødelagt...

Lenke til kommentar

Har funnet disse bakgrunnene til S10+
Noen som har funnet andre gode bilder som fremhever kamera?

Mange av bildene har fokus på mye sort for å minske strømforbruket. 
Samtidig som de utnytter kamera possisjonen :)

Edit:
La noen til i samlingen :) 

post-10942-0-94672800-1552418001_thumb.png

post-10942-0-69457000-1552418060_thumb.png

post-10942-0-03746400-1552418084_thumb.png

post-10942-0-22802400-1552418100_thumb.jpg

post-10942-0-56739000-1552472405_thumb.jpg

post-10942-0-64108600-1552472415_thumb.jpg

post-10942-0-61426000-1552472424_thumb.png

post-10942-0-31543300-1552472434_thumb.jpg

post-10942-0-03229500-1552472446_thumb.jpg

post-10942-0-85322800-1552472454_thumb.jpg

post-10942-0-27757300-1552472465_thumb.jpg

post-10942-0-22382600-1552472483_thumb.png

Endret av MrMKE
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si noe om hvordan selve overgangen fra iphone til Samsung S10 er, da jeg ikke har iphone. Men jeg bruke kun fingerskanner til å bekrefte login i nettbanken etc, da jeg ellers har en smartklokke som jeg bruker med smart lock, og da er telefonen min alltid låst opp så lenge klokken og telefonen er nær hverandre og tilkobling med bluetooth er tilstede. Fingerskanneren er nok ikke raskere enn faceid, men fungerer helt greit de gangene jeg bruker den. Har hørt at noen sliter med at den ikke godkjenner fingeren. Jeg har lagt inn samme fingere flere ganger for å lage flere valg for skanneren til å sjekke mot, for å unngå feil avlesning.

Lenke til kommentar

Noen som har gått i fra iPhone XS eller X og har noen innput på hvordan overgangen var? Føles det tungvint å låse opp uten faceid?

Har ingen problemer med fingerskanneren.

Har registrert 4 forskjellige fingrer. 

 

Er spessielt behagelig når den ligger på kontorpulten.

Ett touch så er den åpen. 

 

Man må treffe rett punkt.

Har valgt at Always on display alltid skal være på mellom 07:00-00:00.

Det hjelper litt med å se hvor du skal ha fingeren. 

 

Men når det er sagt, så kan du gjøre slik at den ikke låser seg på kjente steder eller med bluetooth enhet koblet til.

Det kan være headset, klokke eller PC. 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med fingerskanneren.

Har registrert 4 forskjellige fingrer. 

 

Er spessielt behagelig når den ligger på kontorpulten.

Ett touch så er den åpen. 

 

Man må treffe rett punkt.

Har valgt at Always on display alltid skal være på mellom 07:00-00:00.

Det hjelper litt med å se hvor du skal ha fingeren. 

 

Men når det er sagt, så kan du gjøre slik at den ikke låser seg på kjente steder eller med bluetooth enhet koblet til.

Det kan være headset, klokke eller PC. 

 

 

 

 

 

 

 

Mulig det er en feil på min fingerscanner men jeg har gitt opp hele greia. Fungerer 10% av tiden. Merker også at den liker enkelte fingre bedre enn andre. Hadde aldri slike problemer med S9

Lenke til kommentar

Har du lasta ned programvareoppdateringa?

Joda. Ble bittelitt bedre etter den. Så satt jeg opp følsomheten. Det hjalp enda mer men da ble skjermen for følsom. Måtte skru av det..

Jeg er høyrehendt og da hjelper det ikke at kun venstre tommel fungerer, stort sett i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...