Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt skjermbeskytter til sin S10? Jeg har kjøpt Zagg sin plastfilm og bestilt dobbel pakke Whitestone glass beskyttelse. Har kun mottatt Zagg sin, men venter litt til den filmen som ligger på blir stygg og får masse riper på seg før jeg bytter.

 

Har også Dbrand film til å ha på baksiden på vei i posten fra Usa, blir spennende og se om de er bra. Har brukt Dbrand på de siste telefonene, meget godt fornøyd med kvaliteten på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@minim, går vi på nok en smell? Tror nok i hvert fall dette, eller alle tre, er sabla gode telefoner. Godt å se at selv dinside.no er fornøyd.

 

S10 frister ettersom man også får med earbuds, men flat skjerm vinner nok.

Hehe du får være prøvekanin :) Mistenker at lite har skjedd siden Note9 og Mate 20 pro for min del til at jeg går for denne. Jeg kjørte faktisk 20min til Power forrige helg for å benytte meg av tilbudet på S10+, men ombestemte meg etter å ha trykket litt.

 

Ser også nå at flere sliter med fingeravtrykk som ikke virker godt så det er gjerne like greit å vente til 11ern får face unlock som på Huawei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe du får være prøvekanin :) Mistenker at lite har skjedd siden Note9 og Mate 20 pro for min del til at jeg går for denne. Jeg kjørte faktisk 20min til Power forrige helg for å benytte meg av tilbudet på S10+, men ombestemte meg etter å ha trykket litt.

 

Ser også nå at flere sliter med fingeravtrykk som ikke virker godt så det er gjerne like greit å vente til 11ern får face unlock som på Huawei :)

Jeg gikk på :).

Dog har jeg kun iphone x fra før. Håper ikke Huawei P30 om to uker kommer til å blåse denne av banen da.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart å sende inn "bestilling" av gratis Galaxy buds? Hos meg står bare members appen helt blank når jeg trykker på linken/bilde hvor man skal registrere kjøp av mobilen.

 

På den samme siden er det nevnt at det er for øyeblikket for stor trafikk hos Samsung. Så det er bare å prøve igjen senere.

Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt skjermbeskytter til sin S10? Jeg har kjøpt Zagg sin plastfilm og bestilt dobbel pakke Whitestone glass beskyttelse. Har kun mottatt Zagg sin, men venter litt til den filmen som ligger på blir stygg og får masse riper på seg før jeg bytter.

 

Har også Dbrand film til å ha på baksiden på vei i posten fra Usa, blir spennende og se om de er bra. Har brukt Dbrand på de siste telefonene, meget godt fornøyd med kvaliteten på de.

Det sitter en god fabrikkinstallert skjermbeskytter på mobilen fra før.  :)  Ikke enn sånn som det er meningen man skal fjerne. Denne kan gjerne stå.

Lenke til kommentar

Jeg synes dere som kjøper denne telefon for så og gjennoprette fra tidligere backups er gærne!

Den burde settes opp på nytt, og laste ned alle appene på nytt og starte på en ny scratch, så kan man kjøre backup etter det :)

Jeg har faktisk tømt bildemappa allerede litt med tanke på dette, alt ligger uansett i Dropbox.

Jeg har sikkert brukt Switch-appen for overføring på de siste 4 telefonene, blir dette like ille som å kjøre fra backup? Er noen tekstmeldinger i det minste som jeg må få med. Men trenger kanskje ikke overføre appene ellers om det vil påvirke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...