Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hentet min S10 på Elkjøp i dag. Veldig flott telefon, men er en del større enn S9 dessverre. Føles ut som en S9+. Men vi får se, blir sikkert vant med det også.

En slags plast skjermbeskytter var på allerede, er nok meningen den skal være på. Ingen case følgte med.

Lenke til kommentar

Tror ikke dekselet er med i Norge, nei. Jeg kikka både på "i pakken" på Telia og hos Samsung sine norske sider.

Jeg bestilte et tynt, klart deksel på ebay den 20., men det er mykt. Jeg kunne tenkt meg et syltynt, hardt, klart deksel selv,

Det stemmer nok det.

Jeg endte opp med å avbestille fra komplett, de klarte aldri i bestemme seg for når de skulle sende ut mobilen. Henter en på Elkjøp i dag, går glipp av gratis ørepropper. Men jeg har ventet på ubekreftede ting fra komplett før, og det gidder jeg ikke. ?

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det.

Jeg endte opp med å avbestille fra komplett, de klarte aldri i bestemme seg for når de skulle sende ut mobilen. Henter en på Elkjøp i dag, går glipp av gratis ørepropper. Men jeg har ventet på ubekreftede ting fra komplett før, og det gidder jeg ikke.

 

Det høres ut som om du er sånn ca. like utålmodig som meg!  :) Synd med proppene da, bare dét som bikka det over for meg til at jeg ikke fikk de til å kansellere og kjøpe i butikk i deg. Det hjalp selvsagt at Teliabutikken ikek trodde den var i butikk før i neste uke da!

Men nå har jeg sporing og antatt leveringsdato. Hadde vært greit å ha den i helga, men nå blir i alle fall mandagen fin!

Lenke til kommentar

Tror ikke dekselet er med i Norge, nei. Jeg kikka både på "i pakken" på Telia og hos Samsung sine norske sider.

Jeg bestilte et tynt, klart deksel på ebay den 20., men det er mykt. Jeg kunne tenkt meg et syltynt, hardt, klart deksel selv,

Kan anbefale å ta en titt på Samsung sitt eget deksel, det er litt midt i mellom, hverken hardt eller mykt.

Lenke til kommentar

Hentet min S10 på Elkjøp i dag. Veldig flott telefon, men er en del større enn S9 dessverre. Føles ut som en S9+. Men vi får se, blir sikkert vant med det også.

En slags plast skjermbeskytter var på allerede, er nok meningen den skal være på. Ingen case følgte med.

 

 

S9:

147.7 x 68.7 x 8.5 mm

 

S10

149.9 x 70.4 x 7.8 mm

 

Imponert at du merket forskjell på størrelsen.. :)  snakk om 2 millimeter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit: Hva er egentlig grunnen til at Europa får Exynos? Er mange år siden det var noe fordel.. :(

 

Ifølge Samsungs kundeservice på deres facebookside, er dette svaret:

Spørsmålet er jo egentlig motsatt, som du kan lese i svaret MrMire får, hadde det vært mulig hadde de bruke Exynos i hele verden.

Lenke til kommentar

S9:

147.7 x 68.7 x 8.5 mm

 

S10

149.9 x 70.4 x 7.8 mm

 

Imponert at du merket forskjell på størrelsen.. :)  snakk om 2 millimeter.

 

Hehe ja, det er ikke mye forskjell.. Men merker det helt klart når jeg holder den i handa. Har vel noe med at jeg er godt vandt med størrelsen på S9.

 

Registrerte meg for Buds, men fikk de bare i hvit :/ Spurte også Samsung på chat, men det var ikke mulig å få de i svart.. 

Lenke til kommentar

Bortsett fra høyoppløst skjerm og fingeravtrykk i skjermen.

Fingeravtrykk i skjermen kan jeg leve greit uten (og leser nå at det er tregere enn fysisk fingeravtrykkleser på S10e), selv om det sikkert hadde vært kjekt. Men med fysisk knapp kan man føle seg frem til hvor den er, mens når det ikke er fysisk knapp så blir det vanskeligere å treffe.

 

Er oppløsningen noe man merker i det daglige?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Hehe ja, det er ikke mye forskjell.. Men merker det helt klart når jeg holder den i handa. Har vel noe med at jeg er godt vandt med størrelsen på S9.

 

Registrerte meg for Buds, men fikk de bare i hvit :/ Spurte også Samsung på chat, men det var ikke mulig å få de i svart.. 

 

Whaat? Når får de inn svart da?

Lenke til kommentar

Er S10e jeg er interessert i å kikke på siden jeg har en i bestilling, da får jeg ta en tur innom et senter når jeg kommer hjem fra hytten :)

Endte med å gå fra Sony xz2compac til S10E. Første samsung mobil siden S7, så nå er jeg spent. Bestilte også lær-deksel i blått, mens S10E er i grønt. Innrømmer at jeg gleder meg til den kommer.

Har dere fått den nå?
Lenke til kommentar

Har dere fått den nå?

 

Jeg hentet en grønn 10e hos Elkjøp i lunsjen idag men den skal gis i gave, så jeg får ikke åpnet eller trykket på den før jeg skal hjelpe min mor med å sette den opp i helgen, når hun har fått den. Den ligger nå bare her i esken sin og venter på å omsluttes av gavepapir. :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...