Gå til innhold

KORTTEST: Sony MP-CD1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det slik at målgruppen er "forretningsreisende" som de het i Donald når jeg var liten, men herregud - selv med bare en carry-on må man da få plass til en litt større enhet enn dette!

Skrevet

Ville vel ikke vaert så vanskelig å få til i hvertfall 1280x720? 1920x1080 med 10k mah batteri så kunne det vaert en kul gadget. Ville ikke hatt noe problem hvis den var noen mm stoerre for å få plass.

Skrevet

Har savnet tester av små portable projektorer, så dette var fint.
Hadde dog håpet på et bedre resultat, men bra om dere fortsetter med slike tester, så det blir lettere å sammenligne.

Jeg er i målgruppen! ;)

Skrevet (endret)

Om man ikke skal drasse rundt på den i lomma så kan man spare en del på å kjøpe en som er littegranne større.

Har en som kostet rundt 600kr fra kina. Fungerer knallbra med en raspberry pi til PSX, N64 og slikt. Oppløsningen er litt slapp til pc bruk men det er det eneste "problemet". Tror man får en med 1080P oppløsning til 1200kr eller noe.

gKxCuNM.jpg

R0OcEuc.jpg

AJEQ9gt.jpg

Endret av Complexity
  • Liker 1
Skrevet

Kjøpte denne på ebay: https://www.ebay.com/itm/TOUMEI-C800S-1080P-Mini-WIFI-DLP-HDMI-Bluetooth-Projector-Home-Theater-Airplay/292851296699?hash=item442f4c29bb:m:mfeYsQwfW9r_Xx3P16R_dJA:rk:5:pf:1

Fungerer knallbra, og kommer med android 7.1.2 den jeg kjøpte. oppløsning er på 854x480, men tar også inn 1080p signal og skalerer dette ned til 854x480. Vil nok aldri fungere bra som en ekstra skjerm til skrivebordsløsning, men fungerer knallbra til netflix, video, emulatorer og den slags. Bruker den selv med RetroArch

Skrevet

En tilsvarende slik fikk jeg tak i i Kina for snart ti år siden for en langt billigere penge. I følge bildene så var både lysstyrke og oppløsning cirka det samme. Ubrukelig. Gav den bort.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...