Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Daten har kjæreste, føler meg litt lurt


Anbefalte innlegg

Eg var i kontakt med ei jente på gratis appen badoo. (Date chat tjeneste) Eg sendte at eg var glad for at vi matchet.

Ho sendte et hjerte.

 

Vi skrev litt med hverandre og hadde avtalt at vi skulle gå en tur.

 

Med en tilfeldighet spurte eg henne hvem ho hadde vært med i helga.

Ho svarte kjæresten.

 

 

Ho beklagte seg at ho ikke hadde nevnt dette før nå.

 

 

Eg kjenner at eg har mindre lyst å treffe henne ettersom hun har kjæreste.

 

 

 

 

En gåtur trenger ikke være nødvendigvis dumt og nye venner er bra, men hvor lurt dette er vet eg ikke.

Eg er en mann som fort kunne blitt forelsket i henne.Eg føler eg har opplevd nok kjærlighetssorg, samtidig har eg knapt venner og dette kunne blitt en gode venn :)

 

 

Men vet bare ikke hva eg bør gjøre

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 67742...6f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At ho har omgang med andre utenfor forholdet, er jo egentlig et litt dårlig tegn. Det kan hende ho bare vil ha perifér kontakt, noen å prate med, men likevel, å gjøre det via date-apper når man er i forhold ...

 

Og hva vet du, kanskje typen er en dømt kriminell uten skrupler. Du kan havne i big trouble.

 

Jeg ville nok droppet det. Ville skrevet at jeg dessverre ikke har kontakt med damer i forhold og at jeg ønsker ho et godt liv videre.

 

Du har et rent hjerte, god samvittighet og sterk integritet, hold på det resten av livet. Og overfør det til andre via din holdning.

Endret av Taurean
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hente meg en gang også. Ikke sikkert hun så på det som en date. Men rart uansett da å treffe ukjente menn når hun har kjæreste. Skjønner at du føler deg lurt. Dette er likevel noe du må risikere om du skal komme noen vei. Ta noen sjanser! Treff flere. Det er vel også noen som trekker kjærestekortet fordi de oppdager underveis i daten eller "daten" (hater denne amerikaniseringen) at de egentlig ikke er interesserte og så er dette den enkleste måten å si det på. En liten hvit løgn om at de har kjæreste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere, men skjeldne og sannsynligvis jævla triste par? :)

Hehe. Ikke nødvendigvis, tror jeg.

Såvidt jeg har forstått det er dette en relativt utbredt fetish selv om sikkert få lever det ut (men de som gjør det er antagelig ikke åpne om det så vanskelig å vite) :)

 

Litt som med pissing.

Jeg trodde ingen mennesker virkelig likte slikt, men jeg tok opp tema på en pissekveld pilsekveld med kamerater en gang og det viste seg at de fleste hadde vært borti det. Også på jobb viste det seg at et par kollegaer hadde vært borti det så jeg tror nok mange lever ut langt mer utfordrende seksuelle aktiviteter enn iallefall jeg trodde før.

 

Når det gjelder om de er triste eller ikke så tenker jeg litt som buffy over. Jeg ville gjerne hatt flere sexpartnere enn bare samboeren og jeg hadde vært helt ok om hun hadde det også. For min del hadde forholdet vært lykkeligere med mer seksuell utfoldelse, men da er man jo avhengig av at begge i paret er like selvsikker på sin egen seksualitet og tryggheten på sin egen parter, og det er nok relativt vanskelig å finne en så kompatibel parter. Lettere om jeg var homofil, antar jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt som med pissing.

Jeg trodde ingen mennesker virkelig likte slikt, men jeg tok opp tema på en pissekveld pilsekveld med kamerater en gang og det viste seg at de fleste hadde vært borti det. Også på jobb viste det seg at et par kollegaer hadde vært borti det så jeg tror nok mange lever ut langt mer utfordrende seksuelle aktiviteter enn iallefall jeg trodde før.

 

 

Husker da kompisen min sa at han tenner på å bli pissa i trynet. Jeg lo da han fortalte det, fordi jeg trodde han tulla. Trodde virkelig ikke at folk faktisk tente på URIN! I hvertfall ikke at det var såpass vanlig. Disgusting.  :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når det gjelder om de er triste eller ikke så tenker jeg litt som buffy over. Jeg ville gjerne hatt flere sexpartnere enn bare samboeren og jeg hadde vært helt ok om hun hadde det også. For min del hadde forholdet vært lykkeligere med mer seksuell utfoldelse, men da er man jo avhengig av at begge i paret er like selvsikker på sin egen seksualitet og tryggheten på sin egen parter, og det er nok relativt vanskelig å finne en så kompatibel parter. Lettere om jeg var homofil, antar jeg :)

 

Jeg er overbevist om at det finnes et ekstremt lite representativt utvalg av befolkningen som helhjertet kan si at de lever lykkeligere med flere sexpartnere over lengre tid. 

 

Med mindre man aldri skal stifte familie så klart, da kan jo man gjøre som man vil. 

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at det finnes et ekstremt lite representativt utvalg av befolkningen som helhjertet kan si at de lever lykkeligere med flere sexpartnere over lengre tid.

 

Med mindre man aldri skal stifte familie så klart, da kan jo man gjøre som man vil.

Klart de er i stort mindretall.

Samfunnet vårt dikterer jo at man skal leve med én seksualpartner og det er jo (i min teori) derfor ingen forhold varer.

 

Poenget mitt er at selv om det er få frisinnede partnere satt i kontrast til de som lever etter samfunnets "regler" så er set allikevel mange som ikke gjør det. Ta bare en titt på nakenprat så ser du hvor mange som driver med partnerbytte og/eller hvor mange hvor én part har tillatelse (og tilogmed blir oppmuntret) til å ha sex med andre utenfor forholdet.

 

Jeg er én slik og min eks var en annen. Forholdet vårt røk ikke pga trygghet eller sex. Sexen var fantastisk og tilliten (sånn forholdsmessig) var stor - jeg orket ikke mer pga hennes økonomi. Etter henne ble det en ny flørt med ei dame som også hadde lang erfaring med swinging i forhold. Etter henne ble det et nytt forhold med ei ny dame som også likte jenter i trekant. Jeg kjenner to andre par som har åpne forhold. Ett der mannen har frie tøyler og ett hvor begge swinger.

 

Det er nok mer vanlig enn mange tror, men dette har stigma på seg så det er vel ofte bare vi som liker det som vet om hverandre :)

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville nok umiddelbart svart noe alá "da ser jeg dessverre ikke poenget i å møte deg". Vanskeligere trenger det ikke være. Hun kan umulig ta seg nær av dét.

 

Jeg har også fått forespørsmål om å dra på "venne-dater". Det er helt uaktuelt for min del. Da sier jeg alltid at om dette ikke er en romantisk date, så gidder jeg ikke. Ofte trur jeg også det er en måte får hun å "avlyse uten å avlyse", hvis du skjønner hva jeg mener.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Sløvt at hun ikke opplyste om det i forkant! Du skriver at du kunne blitt god venn med henne likevel, men samtidig fort kunne blitt forelsket i henne og har opplevd nok kjærlighetssorg. No no no.

 

Hun har faktisk unndratt sannheten for deg, frem til du fant ut av det på egenhånd. Hvis du ikke hadde spurt- hvor lenge kunne du ventet før hun hadde sagt det selv? Jeg tror du bare graver deg mer og mer ned om du fortsetter kontakten med henne, og til slutt sitter du igjen ulykkelig og forelsket i noen du ikke kan få, med mer skuffelse og depresjon på kjøpet.

 

Som Europa sier- dropp kjerringa og prøv en annen.

 

Noe liknende har faktisk hendt meg også. Ingenting er verre enn følelsen av å ligge i senga med henne, og plutselig se at hun får tekstmeldinger fra kjæresten  :w00t: Jeg takket for meg og løp fort.


Anonymous poster hash: a5946...f35



Anonymous poster hash: a5946...f35
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...