Gå til innhold

Samsung tatt for juks: Brukte bilde tatt med proft speilreflekskamera i reklame for mobilkamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

"DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? :p

Skrevet

"DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? :p

Kanskje det til og med var en digital variant - med speil. Altså digital DSLR spelirefleks med speil. :p

Ok, men poenget er vel uansett at disse telefon-journalistene ikke kan mye om kameraer.

Og et lite tilleggspoeng om at telefonprodusentene jukser for å lure hvermansen til å tro at de nyeste telefonene deres tar like gode bilder som speilreflekskamera. Beklager avsporingen - tilbake til telefonjournalistene.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Alle bildene jeg tar med mitt DSLR-speilreflekskamera lagrer jeg på SSD-disken min. 

• Liker 1
Skrevet

Alle bildene jeg tar med mitt DSLR-speilreflekskamera lagrer jeg på SSD-disken min. 

D-en i SSD står for Drive, og det er ingen disker involvert.

Skrevet

Når først en produsent jukser med bildene så ender man jo opp med å legge listen for resten av produsentene som ikke ønsker å være noe dårligere i sin markedsføring. Normalt optimaliseres det med meget godt lys og proffe fotografer som gjør alt for at bildene skal se best mulig ut.

Skrevet

Dette føler jeg har pågått i alle år innenfor alle produktområder. Sminke-reklamer som viser seg å bruke helt andre produkter på modellen, bilreklamer som bruker 3D-modeller, spillreklamer som bruker profesjonelle 3D-animasjoner i stedet for in-game-grafikk osv osv. Lurer på om Adobe (photoshop) hadde overlevd uten reklamebransjen. Det morsomste er reklamer for 4k TVer som prøver å vise deg forskjellen når du selv sitter med 1080p og TV-sendingen er 720p... DUH!

Skrevet

Whiskey on the rocks med is, takk

Ser ikke noe problem i det utsagnet. «Whiskey on the rocks» skal strengt tatt ikke ha is i seg. Navnet er bokstavelig. Man heller whiskey over frosne steiner, for å få den avkjølt uten å vanne den ut.

Skrevet

Samme med de som sier CDplate. Doh:/

Compact disc disc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...