Jump to content
Danda

The Expance

Recommended Posts

Hei.

Lurer bare på om det er noen her som følger med på The Expance? 

Har bare sett de 2 første sesongene, vet jo at sesong 3 er ute, men nå er jo serien fjerna fra Netflix også, trudde jeg kunne se den på prime video, men der er den heller ikke. Er det noe sted jeg kan se sesong 3? 

Har også lurt på det samme i lang tid nå. Virker som sesong 3 kun er tilgjengelig på Prime i nord-amerika. Ganske rart egentlig. Amazon tok jo over rettighetene og da skulle man tro at de kunne ha serien tilgjengelig for alle som har Prime abn.

Annonse

Kjipt når sånne serier forsvinner. Jeg vedder en tier på at det har forsvunnet fra Netflix ettersom Amazon har kjøpt rettighetene til å lage nye sesonger.

Kjipt når sånne serier forsvinner. Jeg vedder en tier på at det har forsvunnet fra Netflix ettersom Amazon har kjøpt rettighetene til å lage nye sesonger.

Stemmer det, alle sesongane er no fjerna frå Netflix (sannsynlegvis i alle land). (Er det greit om du få tiaren din ved ei seinare anledning?).

Så alternativet er ulovleg nedlasting eller abonnering på enda ei straumeteneste til 6 € i måneden. 

Det lovlege gratisalternativet blir å vente til sesong 4 kjem ein eller anna gong i år til Prime, og deretter sjå både sesong 3 og 4 i løpet av dei to gratisvekene du får med Amazon.

Jeg har alt opptil "The.Expanse.S03E13.Abaddons.Gate.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTG" (69,3 GB totalt, men det er verdt det) - det er ikke mange seriene jeg følger, men dette var en av de mer spennende.

Og for en gangs skyld var det ikke historien som fikk meg til å bli sittende, men ofte den interessante kameraføringen (fikk veldig Firefly følelse av den). Gode, og ikke overdrevne eller opplagte (duh) spesialeffekter gav også pluss i min bok om denne serien.

Når kan vi forvente å få sesong 4? Det ble stille en stund, men har ikke hørt noe om at serien ble "axed" noe sted. Men har heller ikke funnet noen konkret dato.

Edited by PaladinNO

Hei!

Sesong 1-3 av The Expanse kommer 8. februar på Amazon Prime Video i Norge - Amazon har bekreftet dette overfor oss :)

Fantastisk! har begynt å se den :) 

Sesong 4 kan komme rundt juni-juli, men dette er tidligst forventede utgivelsesdato.

SyFy kansellerte serien, men ser at Amazon har tatt over.

#GoodGuyAmazon