Danda 64 Report post Posted November 19, 2018 Hei. Lurer bare på om det er noen her som følger med på The Expance? Har bare sett de 2 første sesongene, vet jo at sesong 3 er ute, men nå er jo serien fjerna fra Netflix også, trudde jeg kunne se den på prime video, men der er den heller ikke. Er det noe sted jeg kan se sesong 3? 0 Quote Share this post Link to post
BioDex 51 Report post Posted November 19, 2018 Har også lurt på det samme i lang tid nå. Virker som sesong 3 kun er tilgjengelig på Prime i nord-amerika. Ganske rart egentlig. Amazon tok jo over rettighetene og da skulle man tro at de kunne ha serien tilgjengelig for alle som har Prime abn. 0 Quote Share this post Link to post
Gromle 409 Report post Posted November 29, 2018 Hadde håpet at også sesong 3 skulle komme på netflix, men ser ut til at man må ut i bukta for å få sett den... 2 Quote Share this post Link to post
GrinderX9 541 Report post Posted December 18, 2018 Æsj. Hadde akkurat startet med serien selv, ble ikke ferdig med sesong 1 før den ble borte fra netflix 0 Quote Share this post Link to post
ilpostino 4071 Report post Posted January 15 Kjipt når sånne serier forsvinner. Jeg vedder en tier på at det har forsvunnet fra Netflix ettersom Amazon har kjøpt rettighetene til å lage nye sesonger. 0 Quote Share this post Link to post
The Avatar 6198 Report post Posted January 15 Kjipt når sånne serier forsvinner. Jeg vedder en tier på at det har forsvunnet fra Netflix ettersom Amazon har kjøpt rettighetene til å lage nye sesonger. Stemmer det, alle sesongane er no fjerna frå Netflix (sannsynlegvis i alle land). (Er det greit om du få tiaren din ved ei seinare anledning?). Så alternativet er ulovleg nedlasting eller abonnering på enda ei straumeteneste til 6 € i måneden. Det lovlege gratisalternativet blir å vente til sesong 4 kjem ein eller anna gong i år til Prime, og deretter sjå både sesong 3 og 4 i løpet av dei to gratisvekene du får med Amazon. 0 Quote Share this post Link to post
PaladinNO 458 Report post Posted January 15 (edited) Jeg har alt opptil "The.Expanse.S03E13.Abaddons.Gate.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTG" (69,3 GB totalt, men det er verdt det) - det er ikke mange seriene jeg følger, men dette var en av de mer spennende. Og for en gangs skyld var det ikke historien som fikk meg til å bli sittende, men ofte den interessante kameraføringen (fikk veldig Firefly følelse av den). Gode, og ikke overdrevne eller opplagte (duh) spesialeffekter gav også pluss i min bok om denne serien. Når kan vi forvente å få sesong 4? Det ble stille en stund, men har ikke hørt noe om at serien ble "axed" noe sted. Men har heller ikke funnet noen konkret dato. Edited January 15 by PaladinNO 0 Quote Share this post Link to post
Isbilen 14238 Report post Posted January 15 Vet ikke om det er bekreftet noe mer spesifikt enn at den kommer i løpet av 2019. 0 Quote Share this post Link to post
Øystein H 371 Report post Posted January 29 https://www.polygon.com/2019/1/22/18192825/the-expanse-season-3-streaming Den kommer i alle fall til Amazon Prime Tyskland den 8. februar i år, så da kommer den nok mest sannsynlig Norge også. 0 Quote Share this post Link to post
Serienytt.no 7 Report post Posted January 30 Hei! Sesong 1-3 av The Expanse kommer 8. februar på Amazon Prime Video i Norge - Amazon har bekreftet dette overfor oss 1 Quote Share this post Link to post
Danda 64 Report post Posted February 12 Hei! Sesong 1-3 av The Expanse kommer 8. februar på Amazon Prime Video i Norge - Amazon har bekreftet dette overfor oss Fantastisk! har begynt å se den 0 Quote Share this post Link to post
PaladinNO 458 Report post Posted April 14 Sesong 4 kan komme rundt juni-juli, men dette er tidligst forventede utgivelsesdato. SyFy kansellerte serien, men ser at Amazon har tatt over. #GoodGuyAmazon 0 Quote Share this post Link to post