Gå til innhold

– Samsungs brettbare telefon vil kunne koste 15 000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og der sluttet festen for min del. S8 får holde i mange år til. Den er mer enn kjapp nok til fortsatt livsløp, med mindre noe revolusjonerende og uforutsett skjer mtp behov for datakraft.

• Liker 6
Skrevet

Så flott. Hvem vil ikke betale 15k for en mobil som du kan knuse flere skjermer på? Galskapen slutter for min del her. Min S8+ får arbeide til den dør.

Skrevet

Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete.

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som ikke ser poenget med brettbare mobiler? Mulig jeg er helt "out of touch", men dette virket ikke som noe jeg kommer til å ønske å kjøpe. Virker bare knotete.

Nei du er ikke alene om det. Denne blir ingen storselger.

• Liker 3
Skrevet

Folk punger jo ut 17 store høvdinger for en iPhone, så prismessig er vel ikke dette noen stor overraskelse. Om den slår an, så vil den nok selge godt uavhengig av prisen.

Når det er sagt, så gidder ikke jeg å punge ut over 5-6 høvdinger til ny mobil når den tid kommer. Xperia Z5 og Bananflua (Nokia 8810 4G, tror det var 8810 i hvertfall) får leve mange år til.

Blir uansett spennende å se om den slår an, hvilke kreative bruksområder den har, og om noen andre etter hvert vil følge etter, og om prisene daler litt mer til prisnivået for "vanlig dødelige".

Skrevet

Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video.

Skrevet

Enig med LaKilla. Denne telefonen er jo enn så lenge noe unikt og nytt i mobilmarkedet. En iphone XS er jo en helt standard telefon som det finnes 20 av på dusinet. Jeg tror nok at denne typen telefoner kommer til å bli populære når teknologien kommer lengre og prisene går ned. Kjekt med en mobil som tar lite plass i lomma, men fungerer som et lite nettbrett når du skal lese eller se video.

Men tar den virkelig så liten plass i lomma når den blir (mer enn) dobbelt så tykk som en vanlig telefon?

Skrevet

Nå begynner mobiltelefoner å bli latterlig dyrt.

15000kr er alt for mye penger, selv om en med så "stor" skjerm.

Motorola telefonen med "ryggsekk" på 80 tallet koste ca 20-25 000 kr den gangen så kanskje 15 k ikke er så dyrt i dag? :)

Skrevet

Spennende å høre hvor mye det koster å reparere skjermen hvis den ryker akkurat i bretten. Forøvrig er denne festen over for min del. Klarer meg lenge med min Sony xz 2 compact.

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

Hvordan kan man anslå prisen når alt som eksisterer er en prototype? Ville vel tatt det med en liten klype salt..

Gjest Slettet-Z9Cy2AAy
Skrevet

Om den har IP68 er det kanskje et greit alternativ til tak over hodet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...