Gå til innhold

Dette er alle spillene som kommer med PlayStation Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke crash bandicoot eller Wipeout? :(

 

edit: Ingen grand turismo heller.. 

 

både crash og wipeout har jo strålende remakes/remasters på ps4, så det er vel mye av grunnen til det og gran turismo-serien er jo fortsatt i gang

Hvis dette skulle være grunnen kunne de solgt hele greia som en emulator på ps4. Gir ikke noen mening for meg å kjøpe en fysisk PS1 og i tillegg måtte kjøpe meg en PS4 for å spille resterende spill jeg har gode minner fra.

Lenke til kommentar

Det var nok dessverre aldri noen sjanse for å se en uendret Gran Turismo på denne. Omtrent all musikken er lisensert, nesten garantert for bare et par år, og nye avtaler ville kostet mye tid og penger. Synd, for spillet holder seg egentlig sjokkerende godt. Skjønner også godt at utgiverne ikke er interessert i å inkludere Crash, Spyro og Resident Evil 2.

 

Stusser mer på fraværet av rollespill som Legend of Mana, Vagrant Story, Vandal Hearts og Final Fantasy Tactics. Wipeout er også ganske merkelig å utelate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke crash bandicoot eller Wipeout? :(

 

edit: Ingen grand turismo heller.. 

 

både crash og wipeout har jo strålende remakes/remasters på ps4, så det er vel mye av grunnen til det og gran turismo-serien er jo fortsatt i gang

Skulle latt Abes Odyssey latt ligge. Bra remake av den og.

Lenke til kommentar

Dere trenger ikke en slik konsoll for å sjekke om tidlig 3D har eldes like bra som 2D. Det kan man si allerede nå, NEI, det har den ikke :p Forsøk å spill Tomb Raider PS1 på 65-tommer og det er et virvar av brunt og grønt søl.

Helt enig! Jeg var så dum at jeg prøvde en del klassikere fra PS1 på emulator for en tid tilbake - jeg angra bittert på at jeg kvelte de gode minnene jeg hadde fra de spillene jeg prøvde. Håpløse kameravinkler, som du skriver "virr-varr" grafiksøl, dårlige kontroller - ja, strengt tatt ALT er feil. NES/SNES har klart seg rimelig godt, men tidlig 3D er faktisk helt grusomt.

Lenke til kommentar

Helt enig! Jeg var så dum at jeg prøvde en del klassikere fra PS1 på emulator for en tid tilbake - jeg angra bittert på at jeg kvelte de gode minnene jeg hadde fra de spillene jeg prøvde. Håpløse kameravinkler, som du skriver "virr-varr" grafiksøl, dårlige kontroller - ja, strengt tatt ALT er feil. NES/SNES har klart seg rimelig godt, men tidlig 3D er faktisk helt grusomt.

Glede deg til det gamle Resident evil 1 fra originale ps1. :green:

Lenke til kommentar

Mulig dumt å stille et sånt spørsmål, men hva er best av PS Classic vs SNES Classic til unger som ikke har noe forhold til noen av originalene?

 

For unger er Nintendo mere barne og familie orientert. Har altid vært det til den dag i dag.

Nå vet jeg ikke alder på barna dine, men 5-6 titler på PS Classic er 16 og 18 års grense.

Lenke til kommentar

Ikke crash bandicoot eller Wipeout? :(

 

edit: Ingen grand turismo heller.. 

 

Crash ble remastered til dagen gen, og har vel ingen hensikt å slippes i sin originale drakt. Tror ikke Naughty Dog vil det heller.

 

Wipeout og Gran Turismo har lånte soundtracks som lisensen er utgått på, Det vil koste en del tid og penger å lisensiere dem en runde tid.

Prøv å kjøp Alan Wake på Steam eller andre sites. Du finner det ikke nettopp pga musikk lisensiering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere trenger ikke en slik konsoll for å sjekke om tidlig 3D har eldes like bra som 2D. Det kan man si allerede nå, NEI, det har den ikke :p Forsøk å spill Tomb Raider PS1 på 65-tommer og det er et virvar av brunt og grønt søl.

 

Jeg er litt i samme båt. Mange spill som ikke har tålt tidens tann på PS1 og bør forbli minner.

FFVII er et jeg nekter plent å spille igjen.

Spilte Tomb Raider igjen for en stund siden. Var helt forferdelige greier. Takker meg heller til Anniversary remaken.

Lenke til kommentar

Destruction Derby? Originalen var ikke så bra. Treig og begrenset. De burde putta DD2 istedenfor. mange ganger bedre

 

Samme kan jeg si om Twisted Metal. Burde heller puttet TM 2 World Tour inn. Det var sinnsykt moro.

 

Cool Boarders 2, Intelligent Qube, Mr. Driller, Revelations Persona har jeg ikke hørt om engang.
 

Heller FF8 istedenfor FF7 fordi FF7 kan kjøpes på PS Store.

Noen tåpelige valg av Sony vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...