Gå til innhold

Ny elbilrekord: Nesten halvparten av alle solgte biler i september var elbiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig med tanke på hvor dårlig tesla gjør det med reprasjoner og vedlikehold og at fjerning av fordelene f.eks fjerne gratis lading alikevell gjør at salget på model X og S øker.

Model 3 selges ikke i norge.

 

Man skulle tro folk går på bruktmarkedet, hvis ikke selgerne gir rabatt på vinterdekk eller bruker andre argumenter for tesla er bedre.

 

Er enig at dette beviser folk har mye penger eller at de andre elbilene ikke er i nærheten av model X.

Endret av LMH1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Utrolig med tanke på hvor dårlig tesla gjør det med reprasjoner og vedlikehold og at fjerning av fordelene f.eks fjerne gratis lading alikevell gjør at salget på model X og S øker.

Model 3 selges ikke i norge.

 

Det er dette som virkelig burde bekymre konkurrentene: Tesla er så fullstendig overlegen alt annet jeg har kjørt at jeg faktisk "godtar" at de har et katastrofalt serviceapparat, fordi alternativet er å kjøre en gørr kjedelig gammeldags og treg bil.

Endret av John-B
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Regner med at fossilbiler vil bli trukket fra det norske markedet merke for merke. De er proppfulle av proprietære deler som kan gå istykker, ofte ikke testet godt nok i våre klima, og må på merkeverksted. I ekstremt synkende marked blir det like enkelt å betjene som tradisjonell bensinstasjon.

 

Verditapet gjør seg også utslag i at man også ikke har noen plasser å fylle, og må sende bilen utenlands hvis man skal ha den reparert, så det baller på seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med at fossilbiler vil bli trukket fra det norske markedet merke for merke. De er proppfulle av proprietære deler som kan gå istykker, ofte ikke testet godt nok i våre klima, og må på merkeverksted. I ekstremt synkende marked blir det like enkelt å betjene som tradisjonell bensinstasjon.

 

Verditapet gjør seg også utslag i at man også ikke har noen plasser å fylle, og må sende bilen utenlands hvis man skal ha den reparert, så det baller på seg.

 

 

VW satser jo på å trekke alle fra markedet innen 2024 i følge deres kommunikasjons sjef. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med at fossilbiler vil bli trukket fra det norske markedet merke for merke. De er proppfulle av proprietære deler som kan gå istykker, ofte ikke testet godt nok i våre klima, og må på merkeverksted. I ekstremt synkende marked blir det like enkelt å betjene som tradisjonell bensinstasjon.

 

Verditapet gjør seg også utslag i at man også ikke har noen plasser å fylle, og må sende bilen utenlands hvis man skal ha den reparert, så det baller på seg.

 

Du har pattet tungt på pipa i det siste

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...