Gå til innhold

En liten avstemming ang Iphone


Ny Iphone 2018 ???  

74 stemmer

  1. 1. Har du eller skal du bestille ny Iphone ?

    • Iphone xs
      9
    • Iphone xs max
      16
    • Iphone xr
      4
    • Ingen ny Iphone fra denne lanseringen.
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke du merker veldig mye, med mindre du sammenligner begge telefonene ved siden av hverandre.

 

Nei, det er nok ikke lett å merke forskjellen sånn uten videre. 

For min del er valget veldig enkelt, fordi jeg synes Xs allerede er på grensa til hvor stor jeg ønsker telefonen skal være. Xr derimot er betydelig større, tyngre og tykkere. Jeg sliter litt med å forstå hvorfor Apple velger å lage Xr så mye større enn Xs, når fryktelig mange skriker etter en telefon med slike specs, til en hakket bedre pris, som igjen er hakket mindre enn Xs. 

 

Men vi er alle forskjellige...heldigvis :)

 

post-76958-0-66225900-1537431419_thumb.jpg

 

 

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg har en iPhone X, den har jeg planer om å ha mye lengre, ser ingen grunn til å kjøpe en ny iPhone denne gangen. Enda dyrere og små forbedringer(fra mitt ståsted).

 

Bortsett fra et noe bedre kamera og et nanosekund raskere Face ID er det ikke merkbare forskjeller, så du gjør sikkert lurt i det. :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg blir å bytte fra iPhone 7 til iPhone XR. Jeg ønsker en litt større telefon, men synes XS MAX blir for stor (og ikke minst for dyr!), og da tror jeg XR blir midt i blinken for meg.

 

Nei, det er nok ikke lett å merke forskjellen sånn uten videre. 

For min del er valget veldig enkelt, fordi jeg synes Xs allerede er på grensa til hvor stor jeg ønsker telefonen skal være. Xr derimot er betydelig større, tyngre og tykkere. Jeg sliter litt med å forstå hvorfor Apple velger å lage Xr så mye større enn Xs, når fryktelig mange skriker etter en telefon med slike specs, til en hakket bedre pris, som igjen er hakket mindre enn Xs. 

 

Men vi er alle forskjellige...heldigvis :)

 

attachicon.gif20-09-2018 10-13-19.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...