Gå til innhold

Ikea skal angivelig lansere smarte rullegardiner


Anbefalte innlegg

Du ga utrykk for det og han andre som kommentere her hevder jo du er ekspert så.

Nei, trenger ikke å bevise noe jeg. Jeg vet hva jeg kan og ikke kan og det er mer enn godt nok for meg ikke tenkt å sitte på ett forum å belære folk om dette emnet.

 

Du trenger kun å bevise noe for din egen troverdighet. Hvis den ikke er viktig for deg, så lar du det være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Nok av eksempler på nett om du har interesse av emnet.

Ja, det finnes mye fint på internett, og jeg har sett en del. Kort oppsummert er de ikke enkle. Derimot er de stygge, upraktiske, innimellom unødvendig kompliserte og har vanligvis ikke lang holdbarhet.

 

Det er derfor jeg vil høre mer om den enkle varianten du kan lage.

 

 

Vet hva utdannelsen min går ut på jeg så har ikke noe å bevise for deg desverre

Det er nok ikke bare er meg du skal "bevise noe" for.

 

Og så ble jeg nysgjerrig: Hva går utdannelsen din ut på?

Lenke til kommentar

Ja, det finnes mye fint på internett, og jeg har sett en del. Kort oppsummert er de ikke enkle. Derimot er de stygge, upraktiske, innimellom unødvendig kompliserte og har vanligvis ikke lang holdbarhet.

 

Det er derfor jeg vil høre mer om den enkle varianten du kan lage.

 

 

Det er nok ikke bare er meg du skal "bevise noe" for.

 

Og så ble jeg nysgjerrig: Hva går utdannelsen din ut på?

Mye enkle diskré løsninger. Tilsvarende slik som finnes i det du kjøper. Noen bygger jo det du kjøper ferdig også vettu...

"Enkelt" er individuelt. For meg enkelt. For deg tydligvis ikke.

 

Håper det ikke var ett seriøst spm..

Om du ikke har forstått hva utdannelsen min går ut på så vet ikke jeg altså

Lenke til kommentar

Mye enkle diskré løsninger. Tilsvarende slik som finnes i det du kjøper. Noen bygger jo det du kjøper ferdig også vettu...

"Enkelt" er individuelt. For meg enkelt. For deg tydligvis ikke.

Når man slenger ut at noe er "enkelt" i en slik diskusjon er det jo selvfølgelig snakk om "enkelt for alle", og ikke "enkelt for de som har den nødenvdige spesialkunnskapen og tilgang til utstyr man vanligvis ikke finner i en normalt, godt utstyrt husholdning".

 

Og hvis du har en beskrivelse på "mye enkle diskré løsninger" som er "tilsvarrende slik som finnes i det du kjøper", så ønsker jeg meg fremdeles å se den. For det hadde jo vært veldig spennende, det er jeg jo helt enig i! :)

 

Håper det ikke var ett seriøst spm..

Om du ikke har forstått hva utdannelsen min går ut på så vet ikke jeg altså

Det var selvfølgelig et seriøst spørsmål.

 

Hva er svaret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...