Maskinfører Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar Salvesen. skrev (2 timer siden): Disse ser jeg ofte i datodisken på kiwi, så med litt tolmodighet kan en få den til en billig penge. Da smaker den ekstra godt 😛 Okay da skal jeg sjekke der takk for tips 😋
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar Kyllingkebab pga. rømme og kyllingkjøtt med dårlig dato. 😻 1
Salvesen. Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar Drømmer meg tilbake til mitt første besøk til California og panda express i dag. Orange chicken! 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Gilde løvbiff med salat, tomat og tyrkisk yoghurt. 😻 4 1
Duriello Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar (endret) Testet disse fra Coop. Serverte sammen med spaghetti. Måtte trikse litt med sausen for å få den slik jeg ville ha den, så gikk med en halv boks hakkede tomater m/hvitløk og urter, en buljongterning og litt sukker. Bollene var gode da, om en litt lite salte. Endret 18. februar av Duriello 2
:utakt Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Vegetar i dag, søtpotettaco Dette var veldig godt, gi det et forsøk. 👍 Spoiler 1 1 1
Salvesen. Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Thaiish i dag! Ble to egg i dag da svinekjøttdeigen fra datodisken var 300g😮 for lite til halvparten og for mye med hele... så da blir det en halvpart i morgen også også spe på med ett egg🤩 ekstremt digg og billig, nesten på prisnivå med Thailand! Dog får du det laget og levert der til den prisen😂 1 4
Skogslik Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Enkelt i dag, Noen ostesmørbrød + salat. Vatn til drikke. 3
Skogslik Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Tortelloni form. Tortelloni, karbonadedeig, løk, chilli, pasta saus og mozzarella ost. Kullsyre vatn til drikke. 2
Simen1 Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar (endret) Jeg har funnet oppskrift og skal begynne på Tacoboller nå. Og siden jeg hater reklame så blir det Tine-fritt. Endret 20. februar av Simen1 1
Maskinfører Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Tror jaggu det blir MR X fra Pizzabakeren i kveld 😀 1 2
Salvesen. Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tror jaggu det blir MR X fra Pizzabakeren i kveld 😀 Min favoritt! Enjoy! Her blir det "thai" rester, for bilde bla litt opp 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå