CorvusRaven Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Kaldand skrev (1 minutt siden): Fiskegrateng med gresk salat😂🤌 nam nam gi meg xD
Sovna Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Potet-gnocci - ostesaus/fire oster - røkt ørret i avlange biter - smørdampet spinat og ristede pinjekjerner. Én av ca 5-6 litt mer omfattende retter enn frossenpizza jeg har ansvar for i kåken. 2
Salvesen. Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Rexxus121 skrev (30 minutter siden): nam nam gi meg xD Hvordan kan du tenke på mer mat etter 5 burgere?😅 1 1
CorvusRaven Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Salvesen. skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du tenke på mer mat etter 5 burgere?😅 Hahahaha, sier bare nam nam nam xD 🤣
CorvusRaven Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar :utakt skrev (38 minutter siden): Vårruller, ris og salat. Nam nam gi meg xD 1
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Gav bort den digre osten som takk for hjelpen med IKEA-møbler. Tid for fisk! 🐟😻 3
Gouldfan Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar (endret) Ikveld hadde vi Taco Fredag.. men jeg synes Taco og nachos er uslåelig på Caktus i fredrikstad ved siden av kinoen. Det Santa Maria kjeks greiene er meh, det er kun Nachos og tortilla chips som skal være sånn. Tortilla lefse eller taco brød skal være ekte brød, akkurat slik som på Caktus. Og deres egen laget Salsa saus Imorgen sier kona at vi skal lage Lamb racks, av ribbe, det blir spennende, og vi skal ha sjysaus til, spent på tilbehør, jeg vil gjerne ha noen potetbåter til, tror vi skal ha en fransk Syrah rødvin til.... Sitter og smaker en engelsk stout og hører på Vivaldi på anlegget... Derfor jeg er oppe enda. Endret 14. februar av Gouldfan 1
Maskinfører Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Gouldfan skrev (12 minutter siden): Ikveld hadde vi Taco Fredag.. men jeg synes Taco og nachos er uslåelig på Caktus i fredrikstad ved siden av kinoen. Det Santa Maria kjeks greiene er meh, det er kun Nachos og tortilla chips som skal være sånn. Tortilla lefse eller taco brød skal være ekte brød, akkurat slik som på Caktus. Og deres egen laget Salsa saus Imorgen sier kona at vi skal lage Lamb racks, av ribbe, det blir spennende, og vi skal ha sjysaus til, spent på tilbehør, jeg vil gjerne ha noen potetbåter til, tror vi skal ha en fransk Syrah rødvin til.... Sitter og smaker en engelsk stout og hører på Vivaldi på anlegget... Derfor jeg er oppe enda. Taco er godt 😀
Maskinfører Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar :utakt skrev (På 11.2.2026 den 19.33): Kjøttkaker i brun saus, poteter og kokte gulrøtter/brokkoli. Ikke kålstuing ? 😀
Gouldfan Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar (endret) Åh det var digg, Lambracks med sjysaus, gul basmatiris med gurkemeie og smør og salt, Rødkål stu til og fersk tomat og agurk til. Sykt godt og rimelig fersk lam på Miniprice i Strømstad. Endret 14. februar av Gouldfan 3
xRun Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar (endret) Gyros-pizza igjen. Grandis i bunnen, gyros-kjøtt og litt ekstra saus og ost oppå. Stekt i airfryer. Begynner å få litt bedre grep på denne nå, men det aner meg at den ble nesten litt overstekt denne gangen. Edit: Etter inntak kan jeg si den ikke var spesielt overstekt. Passe stekt bunn som var akkurat passe fast, saftig og fin inni, og oppå ble den litt sprø noen steder helt i overflaten. Vanskelig å få det stort bedre i airfryer. Endret 14. februar av xRun 1 3
Maskinfører Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar :utakt skrev (På 26.1.2026 den 20.46): Alenemiddag i dag. Kjøpt denne da ? 😀
:utakt Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Gyros i dag. @Maskinfører Hvis du mente å spørre hvor jeg kjøpte de elgkarbonadene, så var det på Kiwi. 1 2
Maskinfører Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar :utakt skrev (44 minutter siden): Gyros i dag. @Maskinfører Hvis du mente å spørre hvor jeg kjøpte de elgkarbonadene, så var det på Kiwi. Okay på Kiwi ja så godt ut 😀
Salvesen. Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar Maskinfører skrev (12 timer siden): Okay på Kiwi ja så godt ut 😀 Disse ser jeg ofte i datodisken på kiwi, så med litt tolmodighet kan en få den til en billig penge. Da smaker den ekstra godt 😛 1
:utakt Skrevet 15. februar Skrevet 15. februar (endret) Bildet på forpakningenen juger en del. 😅 Men det er helt grei ferdigmat. Elgkarbonadene og sausen er ganske godt. Potetmosen er litt "meh". Endret 15. februar av :utakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå