Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 16:15 Skrevet tirsdag kl 16:15 Mer nødlager-middag. Med frosne grønnsaker, ris, løk og kylling. 2
Simen1 Skrevet tirsdag kl 17:37 Skrevet tirsdag kl 17:37 Hamburger med stekt og hakket løk og piggsopp. Enkelt og raskt magefyll. 2
:utakt Skrevet tirsdag kl 18:05 Skrevet tirsdag kl 18:05 Reinsdyrskav / "Finnbiff" i dag. https://www.matprat.no/oppskrifter/tradisjon/finnbiff/ 4
Duriello Skrevet onsdag kl 15:06 Skrevet onsdag kl 15:06 Fiskeboller i hvit saus m poteter og bacon. 👍 2 4
Salvesen. Skrevet onsdag kl 15:35 Skrevet onsdag kl 15:35 Ny dag og ny ris å kylling. Må si jeg liker denne riskokeren altså😍 2 3
Iterion Skrevet onsdag kl 15:39 Skrevet onsdag kl 15:39 Spaghetti og kjøttdeig i tomatsaus, toppet med parmesan og litt fetaost ved siden av 🙌 2 2
Simen1 Skrevet onsdag kl 18:37 Skrevet onsdag kl 18:37 Bortemiddag i dag: Panert rødspette med nypoteter, rømme og obligatorisk grønt. 2
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 21:49 Skrevet onsdag kl 21:49 (endret) Ventet en time på McDonalds før de kansellerte ordren og refundere pengene. Not lovin' it. Dagens middag var en circle K burger med vassen pommfrit Endret onsdag kl 22:06 av Mannen med ljåen 1
Salvesen. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Mannen med ljåen skrev (9 timer siden): Ventet en time på McDonalds før de kansellerte ordren og refundere pengene. Not lovin' it. Dagens middag var en circle K burger med vassen pommfrit Hater det der! Har skjedd en del ganger med meg på foodora/wolt når en bestiller sent og nær stenging. Og det er helt greit, det som er problemet er at det ofte tar ekstremt lang tid før den kanseleres så en sitter der å venter å venter. For kanskje kommer det jo, og da kan en ikke lage seg noe osv. 2
Gouldfan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Duriello skrev (På 6.10.2025 den 17.18): Börek igjen. En fordel å ikke såvne mens de steker da... 🙄 Burek er kjempegodt, men litt mektig, pleier å kjøpe ferdigstekt med kjøtt på Willys. Er det ikke opprinnelig fra Balkan/Bosnia eller Tyrkia? Jeg skal lage middag idag, tror en biff jeg skal ha indrefilet og bonus sønnen Entrecote. Vi har store stykker som vi har kjøpt på tilbud og fryst ned i biff stykker. Og til det skal jeg ha bakt potet og noe grønnsaker, litt lyst på Champinjoner og stekt løk som tilbehør og en fløtesaus. Endret 16 timer siden av Gouldfan 2
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gouldfan skrev (7 minutter siden): Er det ikke opprinnelig fra Balkan/Bosnia eller Tyrkia? Tyrkia ja, men ikke la serberkvinnen som lærte meg å lage dem, høre at jeg sa det. 😂 Åh? Selger de ferdiglagde i Sverige? Må jeg se etter neste gang jeg er over grensen. (Langt til nærmeste willy herifra da) 1
Gouldfan Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Duriello skrev (5 minutter siden): Tyrkia ja, men ikke la serberkvinnen som lærte meg å lage dem, høre at jeg sa det. 😂 Åh? Selger de ferdiglagde i Sverige? Må jeg se etter neste gang jeg er over grensen. (Langt til nærmeste willy herifra da) Helt innerst i varm disken hos Willys i Strömstad har de en hylle full av forskjellige burek og grillet kylling osv. Jeg og kona liker burek med kjøtt. Jeg tror de er friterte, smaker slik. Litt crispy på utsiden og smaker fritert. Endret 16 timer siden av Gouldfan 1 1
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gouldfan skrev (2 minutter siden): Helt innerst i varm disken hos Willys i Strömstad har de en hylle full av forskjellige burek og grillet kylling osv. Jeg og kona liker burek med kjøtt. Jeg tror de er friterte, smaker slik. Aah, ja det blir noe ala dem du finner hos f.eks 7-11 innimellom. 👍🙂 Kjøtt og løk er favoritten her, men fetaost/spinat fungerer når det er tomt for kjøttfyll. 👍😅 Jeg steker dem i ovn. 👌 1
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Salvesen. skrev (6 timer siden): Hater det der! Har skjedd en del ganger med meg på foodora/wolt når en bestiller sent og nær stenging. Og det er helt greit, det som er problemet er at det ofte tar ekstremt lang tid før den kanseleres så en sitter der å venter å venter. For kanskje kommer det jo, og da kan en ikke lage seg noe osv. Eneste Burger,n som er spiselig er MC og Esso 😀 1
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Lat idag, ble en sånn, med salat og hvitløksbaguetter til. 2
Mannen med ljåen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Gikk til en annen McDonald's for å prøve kampanjeburgeren deres. Lynrask levering. Homestyle Truffles & Onions Beef Ganske god. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå