Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mannen med ljåen skrev (9 timer siden):

Ventet en time på McDonalds før de kansellerte ordren og refundere pengene. Not lovin' it.

Dagens middag var en circle K burger med vassen pommfrit 

Hater det der! Har skjedd en del ganger med meg på foodora/wolt når en bestiller sent og nær stenging. Og det er helt greit, det som er problemet er at det ofte tar ekstremt lang tid før den kanseleres så en sitter der å venter å venter. For kanskje kommer det jo, og da kan en ikke lage seg noe osv. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
Duriello skrev (På 6.10.2025 den 17.18):

Börek igjen.

En fordel å ikke såvne mens de steker da...  🙄

20251006_171722.jpg

Burek er kjempegodt, men litt mektig, pleier å kjøpe ferdigstekt med kjøtt på Willys.

Er det ikke opprinnelig fra Balkan/Bosnia eller Tyrkia?

Jeg skal lage middag idag, tror en biff jeg skal ha indrefilet og bonus sønnen Entrecote. Vi har store stykker som vi har kjøpt på tilbud og fryst ned i biff stykker.

Og til det skal jeg ha bakt potet og noe grønnsaker, litt lyst på Champinjoner og stekt løk som tilbehør og en fløtesaus.

Endret av Gouldfan
  • Hjerte 2
Skrevet
Gouldfan skrev (7 minutter siden):

Er det ikke opprinnelig fra Balkan/Bosnia eller Tyrkia?

Tyrkia ja, men ikke la serberkvinnen som lærte meg å lage dem, høre at jeg sa det. 😂

Åh? Selger de ferdiglagde i Sverige? Må jeg se etter neste gang jeg er over grensen. (Langt til nærmeste willy herifra da)

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Duriello skrev (5 minutter siden):

Tyrkia ja, men ikke la serberkvinnen som lærte meg å lage dem, høre at jeg sa det. 😂

Åh? Selger de ferdiglagde i Sverige? Må jeg se etter neste gang jeg er over grensen. (Langt til nærmeste willy herifra da)

Helt innerst i varm disken hos Willys i Strömstad har de en hylle full av forskjellige burek og grillet kylling osv.

Jeg og kona liker burek med kjøtt.

Jeg tror de er friterte, smaker slik. Litt crispy på utsiden og smaker fritert.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Gouldfan skrev (2 minutter siden):

Helt innerst i varm disken hos Willys i Strömstad har de en hylle full av forskjellige burek og grillet kylling osv.

Jeg og kona liker burek med kjøtt.

Jeg tror de er friterte, smaker slik.

Aah, ja det blir noe ala dem du finner hos f.eks 7-11 innimellom. 👍🙂

Kjøtt og løk er favoritten her, men fetaost/spinat fungerer når det er tomt for kjøttfyll. 👍😅

Jeg steker dem i ovn. 👌

• Hjerte 1
Skrevet
Salvesen. skrev (6 timer siden):

Hater det der! Har skjedd en del ganger med meg på foodora/wolt når en bestiller sent og nær stenging. Og det er helt greit, det som er problemet er at det ofte tar ekstremt lang tid før den kanseleres så en sitter der å venter å venter. For kanskje kommer det jo, og da kan en ikke lage seg noe osv. 

Eneste Burger,n som er spiselig er MC og Esso 😀

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...