Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sovna skrev (2 minutter siden):

Og hvis du skulle være så uheldig å brenne litt for mye på svoret😱, hva gjør du da? Tar frem høytrykk-spyleren? 🤣

Autogen er jeg så flink med at det er ikke noe problem sveiser rust på bil med sånt 😀

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Kun spaghetti og grønnsaker. Er sosialt utslitt så ble greit og enkelt.

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp
Skrevet

Idag spiser vi ostesuffle laget på edamer, litt spekemat og tomater samt et (eller to) glass fyldig rødvin……

Skrevet (endret)

Det har blitt mye restemat og vil bli mye restemat denne uken. Her kastes ikke mat med mindre det blir for mye rester som ikke holder seg lenge nok.

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
On 12/26/2023 at 12:54 AM, Maskinfører said:

Autogen er jeg så flink med at det er ikke noe problem sveiser rust på bil med sånt 😀

Å bruke blåselampe på svor lærte vi på kokkeskolen for titalls år siden. Det var kokkens hemmelige triks om svoren ikke ble som ønsket. Godt å se gode tradisjoner holdes i livet :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Theo343 skrev (3 timer siden):

Å bruke blåselampe på svor lærte vi på kokkeskolen for titalls år siden. Det var kokkens hemmelige triks om svoren ikke ble som ønsket. Godt å se gode tradisjoner holdes i livet :)

Ja det er jo det 😀 funker det også 😀

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg lager fårikål i dag, for jeg oppdaget en ubrukt pakke fårikål i fryseren. Nå lukter det veldig godt her, og jeg venter bare på at kålen skal bli skikkelig sønderkokt. Det er slik jeg liker den, og med jevning i sausen, eller suppen.  Jeg har ganske mye vann oppi.  Det er feil, sier noen, men jeg bryr meg ikke om regeltull for matlaging 😂 Jeg har også kokt noen poteter til.  Sulten 🍽️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...