Gå til innhold

Norges fotballandslag 2021


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (6 minutter siden):

Da har du litt av æren!

Hahaha, sannsynligvis hele grunnen til at han er den spilleren han er i dag! 😜 Fra spøk til revolver, i en alder av 8 år var han bedre enn jeg var når jeg var 21 så burde kanskje se den komme. Eneste jeg kunne gjøre var å dytte han unne for å vinne ballen 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svakt med bare 3-0. Samtidig ikke verdt å dra på for mye på en slik bane. Bra at vi skaper såpass mye i første omgang.

Tror vi skal slite greit mot Tyrkia med en såpass nykomponert 11er. Spesielt om det blir uten Ødegaard. 

Endret av blured
Lenke til kommentar

Ja men, nu skal I for pokker da bare komme med til VM. Uanset protest eller boykotte. Jeg vil frygtelig gerne have jer med, der er gået et enormt stykke tid siden 'Drillos' succes, i 90'erne.

I fører jo faktisk jeres pulje, og matematikken er meget enkel. Hvis I vinder den næste kamp på hjemmebane mod Tyrkiet, og den sidste kamp i den her runde på udebane mod Montenegro. Så har I jo 9 point, og går på sommerferie med en flot første plads i jeres kvalifikations pulje. Det kunne faktisk være tilstrækkeligt med en sejr og en uafgjort kamp for at beholde 1. pladsen efter første runde. Og det kan ske. Se nu at bakke Solbakken og jeres landshold op, især på hjemmebane, men også på udebane.

Vedrørende jeres kamp på udebane mod Holland, husk kampen mellem Island og Holland den 3. september i 2015; den endte med en god islandsk sejr på 1-0, og på udebane. For ud for den sejr havde Island vundet 2-0 over Holland på hjemmebane. Hvis Island kan, så kan Norge fand'me også.

Endret av Nordic2000
  • Liker 1
Lenke til kommentar

VGLive:Det betyr uansett at Union Berlin-proffen Julian Ryerson (23) fra Lyngdal og Molde-stopper Stian Gregersen fra Kristiansund får sin A-landslagsdebut for Norge

Ryerson spilte vel på nødlandslaget mot Østerrike? 

Hverken ryerson eller gregersen var på benk engang mot Gibraltar. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

En debutant og en som får sin første start altså. Kan vel slå begge veier det! Lite landskamper i beina på tre av de i backfireren. 

Offensivt er vi knallsterke, og det er tøft å starte med Berg sentralt. Får bare håpe det funker på midten og bakerst. Ble ikke satt på mange prøvene sist. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...