Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Siden for Norge fungerer ikke (MSI).

Spurte komplett og de fikk visst nye koder ila et par dager som gikk ut på epost til de som hadde handla.

 

Chatta med de igjen, de visste ikke enda om dette gjaldt folk som handla før 20.11

 

Litt teit, siden jeg i teorien da kan velge angrerett, så bestille kortet på nytt  :hm:

Men, det er jo ikke komplett som setter vilkårene, så ikke noe negativt mot de.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI RTX 2080 Duke OC, er det referanse PCB? Tenker om EK blokka passer. Sjekka kompatibilitetslista og fant det ikke, men kan jo være at de ikke har fått noen bilder av kretskortet.

 

Alle bilder jeg har sett tilsier reference

 

 

mhm Bestilte MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio for 30 dager siden fra Komplett i påvente av at 2080ti aldri ble tilgjengelig.

 

Nå har de blackfriday salg med -760kr + BFV   :ph34r:

 
 
Komplett sier jo at de prismatcher seg selv, så verdt å sjekke før en eventuell "retur"? 
Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

 

Alle bilder jeg har sett tilsier reference

 

 

 
 
Komplett sier jo at de prismatcher seg selv, så verdt å sjekke før en eventuell "retur"? 

 

De prismatcher med gavekort, men da er ikke BF5 innkludert.

 

Vurderer og bytte til MSI GeForce RTX 2080 Duke OC - sparer 1000kr + BF5

Lenke til kommentar

Elkjøp ordnet med promokode for RTX2070 som kom i posten i går. Og det kortet har jeg ventet på en stund. Verdt å vente synes jeg.

 

Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med mitt Duke.

 

Ble lovet svar fra komplett ila et par dager på om jeg fikk kode enda jeg bestilte det 17.November, får se etter svar.

 

Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt

Har sendt mail til Komplett selv angående det samme.

Forsto det slik på Komplett at de hadde en dialog med Nvidia på saken.

Lenke til kommentar

Hvordan? Jeg fikk kortet på mandag (19.) Snakket med dem og de sa at koden får du på kvittering så det var ikke mulig å gå meg en, jeg måtte isåfall avbestille og bestille kortet på nytt

Jeg tok kontakt med Elkjøp kundeservice på chat og de diskuterte dette internt. Fikk så kode på epost. Men komplett.no er kanskje ikke så greie...Hvis du kjøpte hos Elkjøp så ta kontakt på ny.

Endret av BillyPilgrim
Lenke til kommentar

standard.

 

Jeg ble kontakta av Product Coordinator - Customer Care.

 

Han informerte om at jeg var utenfor kampanjen, men her har du en kode.

 

Så jeg takka for god service som alltid :)

På Komplett du også? Da krysser jeg fingrene, kjipt å måtte benytte returrett for å kjøpe nøyaktig samme vare til nøyaktig samme pris.. :)

Lenke til kommentar

https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/PNYRTX2080TI/pny-geforce-rtx-2080-ti-xlr8-gaming-oc-graphic-card-11g

Ser dette er på tilbud i morgen.

Prøver å finne reviews på youtube, men finner bare dårlige med microsoft sam stemme.. 

pny var vell ganske store tidligere innenfor skjermkort?
Må si prisen er veldig god, men er usikker på om dette er et kort som bråker veldig mye! Selv er jeg ute etter et kort som bråker minst mulig, men strix kortene koster jo en fot og en arm

EDIT:
Fant faktisk en test her:



Hørres jo bra ut! Endret av MrMidget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...