Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/grafikkort/PNYRTX2080TI/pny-geforce-rtx-2080-ti-xlr8-gaming-oc-graphic-card-11g

 

Ser dette er på tilbud i morgen.

Prøver å finne reviews på youtube, men finner bare dårlige med microsoft sam stemme.. 

 

pny var vell ganske store tidligere innenfor skjermkort?

Må si prisen er veldig god, men er usikker på om dette er et kort som bråker veldig mye! Selv er jeg ute etter et kort som bråker minst mulig, men strix kortene koster jo en fot og en arm

 

EDIT:

Fant faktisk en test her:

 

Hørres jo bra ut!

 

Hvis du blir veldig skuffa er det jo ikke umulig å  montere på en tredjeparts kjøler når de kommer ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde BF V i går da.

 

2080 duke @ +70hz core, + 600hz (1200) minne

4790k @ 4,6ghz

 

Så ut til å ha 60+ fps permanent, da med en småtweaka så og si alt på ultra profil.

Jeg satte meg ikke inn i hvordan jeg skrudde på raytracing, så tror (antar det) det var uten. Men dx12.

 

Må si det er over forventning. Gikk ikke så vitenskapelig til verks med flaskehals er, får leke med det i kveld!

Lenke til kommentar

Nå som det er black shit.... velge 

2080 - https://www.komplett.no/product/1112077/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gainward-geforce-rtx-2080-triple-fan# til 7600,- eller 2070

https://www.komplett.no/product/1114823/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-2070-dual-v1#  til 5300?

 

Vil uansett ha custom kjøler og ikke den rimeligste nividia standardkjøleren.

 

(Pokkern da, hvorfor virker ikke lenke nr 2?)

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Sitter å vurderer å bestille meg et MSI 2080 TI Gaming X Trio skjermkort.

Men etter å ha søkt litt, så synes jeg at jeg leser om flere og flere på engelske sider med problemer med dette kortet?

 

Hva mener folket her? Ser kortet har ubekreftet levering 2.des. Men regner med at uansett så er ventetiden verdt det. 

Er dette MSI 2080 TI Gaming X Trio koretet bra?? Er det heller andre fabrikat eller typer av 2080 TI kortet som anbefales over nevnte MSI kort?

 

Lenke til kommentar

Sitter å vurderer å bestille meg et MSI 2080 TI Gaming X Trio skjermkort.

Men etter å ha søkt litt, så synes jeg at jeg leser om flere og flere på engelske sider med problemer med dette kortet?

 

Hva mener folket her? Ser kortet har ubekreftet levering 2.des. Men regner med at uansett så er ventetiden verdt det.

Er dette MSI 2080 TI Gaming X Trio koretet bra?? Er det heller andre fabrikat eller typer av 2080 TI kortet som anbefales over nevnte MSI kort?

Jeg har 2 2080ti tri x, og det er best :)

 

Vesentlig bedre enn zotac Amp! 2080ti f.eks.

 

Ingen problemer, annet enn at 9900k @ 5.3ghz blir flaskehals avogtil:p

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC - sliter med å bestemme meg for CPU. Har ikke HELT avvist 2700X siden det blir betydelig billigere enn nyeste Intel. Spørsmålet er om det blir godt nok til et 2080 kort. Føler det galloperer avgårde med 9700 eller 9900 cpu - da blir liksom standarden på hovedkort også "oppgradert" til noe på 3500-4000kr.

 

I-lands problem ;-)

 

 

Jeg har 2 2080ti tri x, og det er best :)

Vesentlig bedre enn zotac Amp! 2080ti f.eks.

Ingen problemer, annet enn at 9900k @ 5.3ghz blir flaskehals avogtil:p

Lenke til kommentar

Nå som det er black shit.... velge 

2080 - https://www.komplett.no/product/1112077/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gainward-geforce-rtx-2080-triple-fan# til 7600,- eller 2070

https://www.komplett.no/product/1114823/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/palit-geforce-rtx-2070-dual-v1#  til 5300?

 

Vil uansett ha custom kjøler og ikke den rimeligste nividia standardkjøleren.

 

(Pokkern da, hvorfor virker ikke lenke nr 2?)

 

Ville gått opp til 2080 fra 2070 hvis du har 1440 skjerm.

 

Har testa både 2070 og 2080 hjemme nå. Glad jeg valgte å oppgradere :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt ASUS GeForce RTX 2080 ROG Strix OC - sliter med å bestemme meg for CPU. Har ikke HELT avvist 2700X siden det blir betydelig billigere enn nyeste Intel. Spørsmålet er om det blir godt nok til et 2080 kort. Føler det galloperer avgårde med 9700 eller 9900 cpu - da blir liksom standarden på hovedkort også "oppgradert" til noe på 3500-4000kr.

 

I-lands problem ;-)

Du kunne gått for 2080ti og 2700X for samme pris du må ut med 9900K + 2080.. Vet ka du hadde sett mest av FPS økning av de to ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kunne gått for 2080ti og 2700X for samme pris du må ut med 9900K + 2080.. Vet ka du hadde sett mest av FPS økning av de to ;)

 

Blir litt usikker på 2700X når man leser her inne. Ser den gjør det godt i tester, men taper i gaming mot også 9700.

 

Men....det ene tar det andre. Tror det blir bra med 2700X, 2 stk M2 ssd. 3200 minne. endelig avgjørelse blir tatt på black friday. Kommer et av de bedre hovedkortene for intel på salg kjører jeg intel. Om ikke blir det KANSKJE amd :p

 

Fikk kode for BFV - og jeg bestilte kort den 11 november :-)

 

 

Sendte mail til Komplett, krysser fingra på gratis Battlefield V

 

 

standard.

 

Jeg ble kontakta av Product Coordinator - Customer Care.

 

Han informerte om at jeg var utenfor kampanjen, men her har du en kode.

 

Så jeg takka for god service som alltid :)

 

 

Jeg tok kontakt med Elkjøp kundeservice på chat og de diskuterte dette internt. Fikk så kode på epost. Men komplett.no er kanskje ikke så greie...Hvis du kjøpte hos Elkjøp så ta kontakt på ny.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Jeg har 2 2080ti tri x, og det er best :)

 

Vesentlig bedre enn zotac Amp! 2080ti f.eks.

 

Ingen problemer, annet enn at 9900k @ 5.3ghz blir flaskehals avogtil:p

 

Det hørtes jo bra ut. Da bestiller jeg meg et sånn. 

 

Hvilken CPU er best for gaming da? Er det i9 9900K som gjelder? sammens med 2080 kort? Har pr.idag i7 7700K så vet ikke hvor stort hopp det er å gå til i9 9900K jeg?? Pcèn brukes kun til gaming. Vurderer egentlig å drøye kjøp av cpu til i løpet av neste år kanskje.

Lenke til kommentar

Det hørtes jo bra ut. Da bestiller jeg meg et sånn.

 

Hvilken CPU er best for gaming da? Er det i9 9900K som gjelder? sammens med 2080 kort? Har pr.idag i7 7700K så vet ikke hvor stort hopp det er å gå til i9 9900K jeg?? Pcèn brukes kun til gaming. Vurderer egentlig å drøye kjøp av cpu til i løpet av neste år kanskje.

9700k er nok best. 8700k like bak :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...