Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dx12 og Vulcan men det er vel mer pga pascal var dårlig på dette. Total er 2070 7% raskere en 1080 sånn ca inkl vulcan og DX12 spill. Så ikke i nærheten av 1080 ti

 

Hardware Unboxed tester ikke BF1 i DX12 fordi resultatene varierer for mye. Steve Walton har til og med stått i skjul i en vogn og målt flere prosents forskjell mens han står i ro. Skulle han hatt "nøyaktige" resultater måtte han spilt 10 x 2 minutter og regnet ut gjennomsnitt. Men det hadde vært et gjennomsnitt som ikke ga mening siden man kunne fått både 5-10% høyere og lavere ytelse fra omgang til omgang. DX11 er det eneste som er stabilt nok til at det gir mening å teste i, ihvertfall for Pascal. Om Turing viser seg å gi stabile bedre resultater enn med DX11, så vil han nok begynne å teste Turing i den tittelen med DX12..

 

@Emile Jeg ser kun innleggene dine når andre siterer dem, ingen vits for deg å sitere/kommentere mine innlegg..

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått 2070kortet sitt? Venter spent på resultat :D

1070kortet gikk kaputt så jeg skal få nytt. Håper på at jeg kan få byttet i annet kort. 2070/80 med mellomlegg.

Jeg har prøvd å følge litt med i nettbutikker - ser ikke ut til at noen har lagt de ut for salg før idag. Dvs ingen mulighet for å forhåndskjøpe. Antar da at de første som får det kommer fredag, evt over helgen.

 

EDIT: Med mindre det selvfølgelig er muligheter for å kjøpe det i fysiske butikker  :rofl:

Endret av simen929
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å følge litt med i nettbutikker - ser ikke ut til at noen har lagt de ut for salg før idag. Dvs ingen mulighet for å forhåndskjøpe. Antar da at de første som får det kommer fredag, evt over helgen.

 

EDIT: Med mindre det selvfølgelig er muligheter for å kjøpe det i fysiske butikker  :rofl:

 

Folk som bor i nærheten av Sandefjord kan sikkert hente i Pick up point der i dag..

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å følge litt med i nettbutikker - ser ikke ut til at noen har lagt de ut for salg før idag. Dvs ingen mulighet for å forhåndskjøpe. Antar da at de første som får det kommer fredag, evt over helgen.

 

EDIT: Med mindre det selvfølgelig er muligheter for å kjøpe det i fysiske butikker  :rofl:

Tenker det kommer til å dukke opp noen tester imårrå.

Lenke til kommentar

Enten så har du sett feil eller så er det utsolgt  :hmm:

Long time lurker first time posting her.

 

Jeg så posten til  Hanslo 6 minutter etter at han hadde skrevet den, da gikk jeg rett inn på multicom sine sider og så at de hadde en igjen på lager, den heiv jeg meg på og fikk den. Så får vi se om det er ett godt kjøp å gå for Inno3D sin innstegsversjon. 

 

 

Lenke til kommentar

Best v4m er 1080 Ti brukt these days. Eller nytt da, gitt en kampanje her eller der.. 

2080 er såpass close i ytelse at RTX og DLSS ikke napper nok i snøret, og 2070 legger

seg under med OK ytelse, men i en slik prisklasse at en heller burde bli dratt over på 2080.

 

Man skal aller helst bli sugd inn mot det nyeste og beste, men ser at det er mange som opter for et 1080 Ti

som oppgradering til sitt system med et aldrende skjermkort fremfor 2080 Ti. That said, sistnevnte er jo best

på markedet, men innenfor en gitt prisklasse som mange opplever svimlende høy og ikke _helt_ godtgjørende

i forhold til vektskålbalansen mellom penger og faktisk ytelse.

 

RTX og DLSS? Kult, men ikke nøvendig. Ikke enda ihvertfall, mtp dagens utgivelser, og ev. kommende utgivelser

i nærmeste fremtid. Er 25-35 - kanskje 40 ekstra fps virkelig nødvendig om en allerede kjører alt på 100+? 
Noen mener kanskje det er det, og at de ekstra tusenlappene er en solid og "nødvendig" investering.

Tror det er litt delte meninger her though. Blir spennende å se hvordan 2070-salget arter seg..  :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt at Battlefield V kommer snart, fordi ett 2080ti er for bra for BF 1  :confused:

 

3440x1440 ultrasettings, og får 160+fps

 

3440x1440 ultrasettings med 150% resolution scaling, og får 110fps+

 

2x 2080ti sli med 3440x1440 ultrasettings med 150% resolution scaling, og får 160+fps

 

Er veldig cpubound i BF 1. Altså det hjelper ingen ting med sli i 3440x1440 i Battlefield 1.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...