Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver så kryptisk. Ikkje lett å vite hva du egentlig mener  :love:

 

La oss bare si at med 2080Ti og 9900K i 1080p, så ville ikke resultatene til Principled Technologies sett gale ut, uten å jukse. ;) 2700X blir selv med alle kjerner aktive stående tilbake i en støvsky... 9900K er det rette valget for 2080Ti. Den slår riktignok ikke 8700K med stort, men har man først brukt 12 000Kr+ på skjermkort, så legger man vel ikke fra seg selv 5% ytelse unødvendig? Det er klart, i 4K blir jo forskjellen nesten meningsløs igjen, utenom i titler som Wolfenstein II, men hvem spiller vel i den oppløsningen? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss bare si at med 2080Ti og 9900K i 1080p, så ville ikke resultatene til Principled Technologies sett gale ut, uten å jukse. ;) 2700X blir selv med alle kjerner aktive stående tilbake i en støvsky... 9900K er det rette valget for 2080Ti. Den slår riktignok ikke 8700K med stort, men har man først brukt 12 000Kr+ på skjermkort, så legger man vel ikke fra seg selv 5% ytelse unødvendig? Det er klart, i 4K blir jo forskjellen nesten meningsløs igjen, utenom i titler som Wolfenstein II, men hvem spiller vel i den oppløsningen? ;)

Med SLI også?

Lenke til kommentar

MSI 2080 ti Trio blir utsatt og utsatt, og ser ikke noe lys i tunellen. Jeg har lyst på kort NÅ :hmm: Noen med tips om hvor jeg bør gå for å få tak i et TI kort raskest mulig? 

 

Jeg har 5 på "lager"

 

Kan selge 2 Zotac AMP! 2080ti ;)

 

Trioene mine selger jeg aldri :D Er jeg seriøst den eneste som har fått 2080ti Trio ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...