Gå til innhold

Sannheten rundt den etniske utbyttelsen av det Amerikanske folk


Anbefalte innlegg

 

Stefan Molyneux kommer med mange gode poeng som vanlig og forklarer den etniske forandringen vi ser nå i USA samt Europa.

 

Så alle som lurer på hva som skjer når det kommer til innvandring og hvorfor det skjer burde ta seg tid til denne videoen.

Dette er hva de liberale ikke vil man skal vite.

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det største problemene vi har i Europeiske og USA er lave fødselstall hos de "ariske / hvite" beboerne, det sier seg selv at befolkningstallet styrter når vi har i snitt under 1.46 per par og at vi også har en del oppførsel hos våre beboere som gjør at de barna som faktisk blir født får mindre oppmerksomhet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Norway#Total_fertility_rate


Så da kan du gi meg en god forklaring på hvordan man skal overleve om man stenger grensene og lar befolkningen fortsette å reprodusere seg slik den gjør per dags dato.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Nå ble jo den opprinnelige befolkningen i Amerika byttet ut så det er ikke noe nytt om det skjer igjen. Forøvrig har mexikanere og andre latin-amerikanere mer indiansk og etnisk innfødt blod i årene enn det hvite amerikanere har. Hele det sørvestlige USA var mexikansk land frem til 1845. Så at latin-amerikanere nå dominerer mer og mer i de statene er i historisk sammenheng fair enough. De tar bare tilbake land som ble fratatt deres forfedre.

Endret av Morromann
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så da kan du gi meg en god forklaring på hvordan man skal overleve om man stenger grensene og lar befolkningen fortsette å reprodusere seg slik den gjør per dags dato.

 

Kriminalisere anti-hvite handlinger.

 

Fjerne deler av massemedia som promoterer det hvite selvhatet.

 

Skal vi se en forbedring må begge disse 2 punktene oppfylles før man kan begynne arbeidet med å få opp fødselstallet.

 

 

 hovedårsaken til nedgangen av hvite er at hvite ikke er interessert i å bli flere?

 

Hovedårsaken er nok at vi i lang tid har tillatt å ha anti-hvite i det vestlige samfunn.

Lenke til kommentar

 

Stefan Molyneux kommer med mange gode poeng som vanlig og forklarer den etniske forandringen vi ser nå i USA samt Europa.

 

Så alle som lurer på hva som skjer når det kommer til innvandring og hvorfor det skjer burde ta seg tid til denne videoen.

 

Dette er hva de liberale ikke vil man skal vite.

Kan jeg be om kortversjonen?

Endret av ChiaroScuro
Lenke til kommentar

Kan jeg be om kortversjonen?

 

 

Ja når dritt serveres klarer jeg meg fint med en mindre porsjon.

 

 

1:20:28? Nei, takk!

 

Går ut i fra at han sier det er en naturlig og uungåelig utvikling i dagens globale samfunn, og at hovedårsaken til nedgangen av hvite er at hvite ikke er interessert i å bli flere?

 

Her er en video som sikkert vil hjelpe  :tease: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kriminalisere anti-hvite handlinger.

 

Fjerne deler av massemedia som promoterer det hvite selvhatet.

 

Skal vi se en forbedring må begge disse 2 punktene oppfylles før man kan begynne arbeidet med å få opp fødselstallet.

 

 

 

Hovedårsaken er nok at vi i lang tid har tillatt å ha anti-hvite i det vestlige samfunn.

 

Nå tror jeg du må gå og finne deg noe annet å spise enn all den dritten geiter har i seg, det er tydelig at du er forvirret. 

Med dagens rettsystem er det kriminelt å drive med rasisme, dette gjelder svarte mot hvite eller hvite mot svarte ( du kan også erstatte disse fargene ) og bruk av mange konkrete ord.

Massemedia promoterer det hvite selvhatet? Ta en titt på Internett og all media som er der, neida, vi promoterer faktisk ikke hat mot hvite, se på all den konteksten vi leverer daglig om krig og terrorisme fra afrikanske og muslimske land osv osv...

 

Ja det forekommer "anti-hvite" i vestlige land, men den "ariske" oppførselen gjengen med rasister og nazister står bak er urovekkende større og forekommer i langt mere grad, noen velger til og med å late som de spiser gullroter og går i fjelloppganger for å spre hatet sitt.

Endret av Malvado
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Helt konkret, hvilke handlinger vil du kriminalisere? Hvordan skal massemedia fjernes? Hvilke tiltak vil du ha for å få opp fødselstallet?

 

Handlinger og oppførsel som er medvirkende til den hvite rase sin undergang. Ikke hele massemedia, bare den delen som er anti-hvit. Skape et skifte i kulturen til hvite når det kommer til barn, skape insentiver til flere barn. Vi bruker milliarder på å hjelpe andre men nå er tiden inne for å hjelpe oss selv.

 

Nå tror jeg du må gå og finne deg noe annet å spise enn all den dritten geiter har i seg, det er tydelig at du er forvirret. 

Med dagens rettsystem er det kriminelt å drive med rasisme, dette gjelder svarte mot hvite eller hvite mot svarte ( du kan også erstatte disse fargene ) og bruk av mange konkrete ord.

Vi er forbi rasisme når det kommer til den anti-hvite mentaliteten, vi er nå kommet til et punkt der det handler om etnisk utbyttelse av folkeslag. Det hvite folk skal byttes ut og blandes med resten av verden, i våre egne land.

 

Om 100 år vil Somalia fortsatt være Somalia, fordi folket er det samme da som før i tiden. Kan vi si det samme om Norge ? Eller andre Europeiske/vestlige land.

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

(...)

Om 100 år vil Somalia fortsatt være Somalia, fordi folket er det samme da som før i tiden. Kan vi si det samme om Norge ? Eller andre Europeiske/vestlige land.

Det er svært få Somalere som blir 100 år gamle, så folket kommer til å være helt byttet ut der også.

Endret av Skurupu
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg lurer på: hvorfor er folk i Norge så mye mer opptatt av innvandrere i USA enn av mennesker som blir slaktet og kvestet av Saudi-Arabias krigføring i Jemen som forøvrig støttes opp av USA og andre vestlige land, inkludert Norge? Sannheten er vel at man har en folkemening som formes av media og media setter dagsordenene på hva som skal oppta folk. Samt amerikanisering; det som skjer i Junaiten inntereserer jo nordmenn. Selv om det er ganske så langt unna. Jemen nevnes knapt i en avisnotis helt nederst på side 9 eller når det nevnes i en nettavis står det ikke akkurat øverst.

Lenke til kommentar

Fordi USA påstår at de er best og så overlegne på absolutt alt, da steller du deg selv i kø for kritikk. Saudi Arabia prøver ikke å leke noe de ikke er, selv om de er drittsekker så skal de ha respekt for ærligheten om at de er noen villdyr som må kontrollere kvinner fordi menn ikke klarer å styre seg selv (det er alltid sånn jeg har tolket idiotiske, muslimske lover mot friheten for kvinner, det hyler jo potensproblemer)

Lenke til kommentar

Det er ikke media som farger oss, men vi som farger media.

 

Nettavisene får rett og slett flere klikk av å skrive om USA enn Saudi-Arabia, så da gjør dem det. De er ikke opptatt av å skrive om ting de mener er urettferdige og må endres. De er ikke de samfunnskritikerne de en gang var. Deres eneste agenda er penger.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

1:20:28? Nei, takk!

 

Går ut i fra at han sier det er en naturlig og uungåelig utvikling i dagens globale samfunn, og at hovedårsaken til nedgangen av hvite er at hvite ikke er interessert i å bli flere?

 

Et poeng mange med lignende meninger som  denne karen har er at mange er mer opptatt av karriere og status, fremfor barn, til det er for sent.

Lenke til kommentar

Fordi USA påstår at de er best og så overlegne på absolutt alt, da steller du deg selv i kø for kritikk. Saudi Arabia prøver ikke å leke noe de ikke er, selv om de er drittsekker så skal de ha respekt for ærligheten om at de er noen villdyr som må kontrollere kvinner fordi menn ikke klarer å styre seg selv (det er alltid sånn jeg har tolket idiotiske, muslimske lover mot friheten for kvinner, det hyler jo potensproblemer)

 

Les hva jeg skriver: USA støtter Saudi-Arabias krig i Jemen! De har også deltatt gjennom å skyte missiler og droner. De er en aktiv part i denne krigen! Og Norge - som også er en våpeneksportør til Saudi. Men dette nevnes knapt i media! Det er ikke innteresant. Og det er ihvertfall minde innteresant enn Trumps damehistorier og #meetoo.

Lenke til kommentar

Det er ikke media som farger oss, men vi som farger media.

 

Nettavisene får rett og slett flere klikk av å skrive om USA enn Saudi-Arabia, så da gjør dem det. De er ikke opptatt av å skrive om ting de mener er urettferdige og må endres. De er ikke de samfunnskritikerne de en gang var. Deres eneste agenda er penger.

 

Klikk, klikk og klikkaklikk. Ja, mennesker har blitt ganske så enkle i Norge. Og i verden. Jeg skylder mye på sosiale medier. Noen verre fordumming av menneskeheten har ikke blitt skapt siden organisert religion.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...