Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er hengepupper stygt?


Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymDiskusjon skrev (På 23.7.2018 den 11.48):

Finnes dessverre noen urimelige holdninger.

 

"Pupper må være store, men ikke hengepupper æsj"

"Damene må være veltrente med lav fettprosent, men store faste bryster!"

 

Så det er bare å trosse fysikkens og biologiens lover, kvinner!

 

Anonymous poster hash: d0833...298

Mange åndssvake, hjelpeløse her inne som ikke greier fatte dette. 

Endret av Dainty
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De fleste pupper er fine. Alt for store pupper som henger hinsides er ikke pent. Det som er stygt er ikke pent. Det er ikke pent at jeg har blitt tykk heller. Jeg har vært tynn eller trent mesteparten av livet og nå har jeg noen år vært tykk. Det kommer aldri til å bli pent. Det ser ut som jeg er dobbelt gravid og klærne passer ikke. Enten gjør jeg noe med det eller så forblir jeg stygg.

Lenke til kommentar
20 minutes ago, BadCat said:

De fleste pupper er fine. Alt for store pupper som henger hinsides er ikke pent. Det som er stygt er ikke pent. Det er ikke pent at jeg har blitt tykk heller. Jeg har vært tynn eller trent mesteparten av livet og nå har jeg noen år vært tykk. Det kommer aldri til å bli pent. Det ser ut som jeg er dobbelt gravid og klærne passer ikke. Enten gjør jeg noe med det eller så forblir jeg stygg.

På en snurr i kveld BadCat?

Lenke til kommentar
Gjest 26fee...b48

Det styggeste som finnes er silikonpupper, det forteller meg iallfall at kvinnen er hjernedød. Jeg er glad i naturlige, duvende bryster som ikke står rett til værs. 

Anonymous poster hash: 26fee...b48

Lenke til kommentar
Gjest 26fee...b48 skrev (6 timer siden):

Det styggeste som finnes er silikonpupper, det forteller meg iallfall at kvinnen er hjernedød. Jeg er glad i naturlige, duvende bryster som ikke står rett til værs. 

Anonymous poster hash: 26fee...b48

Er man også hjernedød om man for eksempel har operert bort 1-2 pupper på grunn av kreft eller lignende, og i ettertid har bestemt seg for å gå for silikonpupper for å kunne føle seg komfortabel i egen kropp igjen? 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest 7b43e...1d0
Krig og fred skrev (På 26.7.2018 den 17.42):

 

Hørt om menn som er usikre pga størrelse på penis? Det er like mye press og mas for menn når det kommer til kropp. 

Faktum er at menn og kvinner rangerer hverandre. Ofte på overfladiske måter. Når man møter et nytt menneske så ser mange av oss på tennene og fett-prosenten og hår-festet og ånden og humoren og selvtilliten og øyekontakten.

Når man leter etter nye partnere på en app så er det noen som får mye oppmerksomhet og noen som får lite. Kvinner tenderer til å foretrekke noen få «super-menn», mens menn i større grad er villige til å bli kjent med populære og mindre populære kvinner. Man kan velge å forklare dette med at kvinner er mer overfladiske og status-higende enn menn. Eller at menn tar til takke med hva som helst. Men er de litt mindre pene kvinnene «hva som helst» da?

 

Anonymous poster hash: 7b43e...1d0

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
AnonymDiskusjon skrev (På 11.6.2018 den 12.41):

er hengepupper stygt? ville dere helst valgt faste enn hengende?

 

Anonymous poster hash: 0145b...7a7

Så lenge de er vakre, så er det samme om de henger litt 😘hadde nok koser og kjørt mye motorbåt med de for det 🤣

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest 176f6...4ce
tsetsefluen skrev (På 4.9.2021 den 4.52):

Hengepupper ser kanskje stygt og ulekkert ut på bilde. Men annerledes i virkeligheten

Jeg ble glad for å lese denne kommentaren! Som ei som har hengepupper selv så vet jeg at det ikke er populært blant gutta. Hadde håpt jeg møter en som  ene exenn min igjen, han elsket de og ville bare ta på de og kose med de hele tiden. ❤️ Eneste mannen jeg har følt meg selvsikker med i senga... Kunne kose oss og ha det moro uten at jeg slapp å bekymre meg og drive å skjule puppene hele tiden osv

Anonymous poster hash: 176f6...4ce

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...