Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er hengepupper stygt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Er det virkelig galt å ha en preferanse?

Nei, men hvis preferansen ikke er realistisk oppnåelig så har man jo et problem da. Og hvis mange nok har den uoppnåelige preferansen danner det seg et press for folk til å leve opp til uoppnåelige idealer. Det er ikke nødvendigvis så fryktelig positivt.

 

Anonymous poster hash: fac18...097

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele dette problemet er sterkt overdrevet av media. Hvor mange menn er det egentlig som har uoppnåelige preferanser hos kvinner?

 

Kvinner som trur menn vil ha noe uoppnåelig har egentlig bare seg selv å takke for sitt dårlige selvbilde. Der trengs det en reality check. Dette "presset" det snakkes om eksisterer kun i deres eget hode. Menn flest er faktisk ikke så veldig kresne. Det er i hvert fall mitt inntrykk.

 

Idealkroppen til menn er minst like uoppnåelig som kvinners, men det er liksom inneforstått at menn vet at dette presset bare er bullshit og ikke lar det gå innover seg. Hvorfor er det ikke inneforstått at kvinner også tenker slik? Jeg ser på det hele som en slags umyndiggjøring av kvinner. At de ikke vet bedre, og må beskyttes. Tullball. Kvinners psyke er ikke så skjør som media skal ha det til. De vet dette like godt som oss menn.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det virkelig galt å ha en preferanse?

 

La meg komme med et lite eksempel.

 

En kompis fortalte meg en gang at han overhodet ikke taklet å være med noen som hadde et par kg ekstra på kroppen.

Samtidig så har han klaget over at dama brukte for mye tid på trening.

Det er en helt urimelig paradoksal standard som er uoppnåelig.

 

"Vil ha noen som er veltrent men ikke bor på treningssenter" blir litt det samme som "store pupper men ikke hengepupper"

Det er bare å glemme omtrent. Det er lov å ha det som preferanse men det er jævlig dust og åpner for en verden av skuffelser. Så lenge gravitasjon eksisterer så bør man rette sine preferanser i naturlig retning.

 

Samtidig kan man spørre seg selv om det er kult med silikon. Kanskje? Jeg vet ikke.

 

Anonymous poster hash: d0833...298

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La meg komme med et lite eksempel.

 

En kompis fortalte meg en gang at han overhodet ikke taklet å være med noen som hadde et par kg ekstra på kroppen.

Samtidig så har han klaget over at dama brukte for mye tid på trening.

Det er en helt urimelig paradoksal standard som er uoppnåelig.

 

"Vil ha noen som er veltrent men ikke bor på treningssenter" blir litt det samme som "store pupper men ikke hengepupper"

Det er bare å glemme omtrent. Det er lov å ha det som preferanse men det er jævlig dust og åpner for en verden av skuffelser. Så lenge gravitasjon eksisterer så bør man rette sine preferanser i naturlig retning.

 

Samtidig kan man spørre seg selv om det er kult med silikon. Kanskje? Jeg vet ikke.

 

Anonymous poster hash: d0833...298

Da er kompisen din en idiot.

 

Men det er da ingen i denne tråden som viser slike takter, så ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor det blir dratt opp.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, men hvis preferansen ikke er realistisk oppnåelig så har man jo et problem da. Og hvis mange nok har den uoppnåelige preferansen danner det seg et press for folk til å leve opp til uoppnåelige idealer. Det er ikke nødvendigvis så fryktelig positivt.

 

Anonymous poster hash: fac18...097

 

Hørt om menn som er usikre pga størrelse på penis? Det er like mye press og mas for menn når det kommer til kropp. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...