Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun ønsker mer kontakt med meg, men har hun lyst på meg?


Anbefalte innlegg

Det er ei flott jente som jeg har kjent en stund nå. For en tid siden fant vi på litt ting, men det fikk desverre ikke utviklet seg så mye romantisk. Så gjorde jeg det tydelig at jeg ville ha en del kontakt, men da fortalte hun at hun holdt med en fyr, som jeg ikke hadde fått med meg. Etter det har det vært mindre kontakt, men vi har ikke vært noen uvenner! :)

Men for litt siden har jeg oppdaget at hun ikke lenger holder på med han fyren. Og forleden traff jeg henne, og da gjorde hun det veldig tydelig at hun netopp ønsket å ha mer kontakt med meg, det var viktig for henne. Jeg betyr tydeligvis noe for henne, hun er i hvertfall glad meg! :) Så, selvfølgelig må jeg jo få fingeren ut og gjøre noe, skal det kunne bli noe. Men jeg tenker jo en del på det, kanskje jeg er en god nummer to? Og jo da, det er vel egentlig ikke så farlig å være en god nummer to, hvis jeg til slutt blir hennes nummer en? ;) Jeg er allikevel litt redd for å bli såret på nytt. På den andre side, hvorfor skulle det være så veldig viktig for henne å ha en del kontakt med meg, hvis hun ikke kunne tenke seg noe mer enn vennskap? Vi er jo tross alt ikke noen gamle venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det vel bare å hinte frampå at du vil noe mer, om du vil ha deg litt. Må selvsagt være på en smakfull måte, men ikke holde igjen sånn du har gjort før. Bære eller briste, eller så får du bare ta til takke med å ha henne som en venn fra nå av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du tenker riktig.

 

Du hadde muligheten før, hun valgte en annen person foran deg. Hun har enten blitt dumpet eller funnet ut at den personen ikke var som hun trodde.

 

Ergo, du er enten rebound eller reservevalget.

Med denne logikken er vi alle reservevalg med mindre vi er damas første forelskelse.

 

TS: hvis du fortsatt liker dama er det bare å kjøre på. Med mindre ho går direkte fra han andre og over på deg ville jeg ikke overtenkt dette her. Ho likte deg før også, men da var ho allerede forpliktet. Nå er hun ikke det lenger.

Endret av henrikwl
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Veldig ofte så har man flere folk man snakker med, du liker ikke alle like godt og sånn er det, dette har ikke noe å si på deg som person, tilfeldighetene rår. Jenta du har digget i en stund har vist så liten interesse at du gir opp på henne og flørter så mer med en annen jente som har vist mer interesse. Er denne nye jenta plutselig reservevalget ditt nå?

Shit/life happens

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...