Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun "dumpet" meg, og er såret over at jeg dater andre igjen


Anbefalte innlegg

Jeg ble kjent med ei jente tidlig dette året. Etterhvert utviklet dette seg til følelser fra begge sider, og vi datet i litt over en måned før hun sa at hun ikke er klar for noe forhold. Hun sier at hun fortsatt har følelser for meg, men hun er ikke klar for forhold med hverken meg eller noen andre. Det gjorde veldig vondt, ettersom jeg VIRKELIG var betatt av henne. Blir sjeldent så betatt av noen.

 

Vi har fortsatt hatt en vennskapelig kontakt, havnet i sengs i fylla osv. Jeg var så betatt av henne at jeg ikke en gang klarte å skrive med andre jenter på flere måneder, da hun var den jeg ville ha. Etter at hun "dumpet" meg, har hun fortsatt sagt at hun blir sjalu når jeg skriver med f.eks venninna mi. Hun ser jeg kun på som ei venninne, og det har jeg sagt til henne.

 

Forrige uke prøvde jeg Tinder igjen, og jeg kom i kontakt med ei jente der. Vi har skrevet sammen i flere dager, og har planer om å treffes. Uheldigvis fikk hun vite dette av noen felles bekjente, og hun skrev til meg at hun var skikkelig såret over at jeg hadde gått videre. Det er snart 2 måneder siden vi sluttet å date, allikevel klikker hun mentalt fordi jeg er på Tinder. Hun sa at hun hadde det fryktelig vondt, og jeg svarte at jeg aldri ville ha såret henne med vilje, fordi hun betyr fortsatt mye for meg. Selv om det var hun som sa at hun ikke ville/kunne gå inn i et forhold med meg, blir hun altså skikkelig lei seg når jeg dater andre jenter, og jeg får nesten en følelse av at jeg har vært utro mot henne selv om vi aldri har vært kjærester. Men det er det jeg føler. Får skikkelig dårlig samvittighet av å snakke med andre jenter.

 

Er dette normal oppførsel? Hun er 22 og jeg er 25.



Anonymous poster hash: bf2a0...197
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er såret, so what? Skal du holde livet ditt på pause fordi hun vil ha i både pose og sekk? Gå videre, distanser deg fra henne, hun ønsker å kontrollere deg, ikke være med deg. Tenk deg en unge som leker med en leke og så bestemmer seg for at de ikke vil leke med den mer, for så å få skikkelig lyst til det når noen andre leker med den leken. Det er sånn hun oppfører seg nå. Du er leken. 

 

 

Helt riktig beskrevet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her er jeg enig med de andre i tråden. Hun "er ikke klar for forhold" men hun vil fortsatt ha deg for seg selv fordi du er nyttig.

 

Du bryr deg ikke om henne, du er fortsatt kåt på henne og vil holde deg på godsida hennes i tilfelle hun bestemmer seg for at du skal få deg en beta.

 

Dropp ho. Dropp ho som en dårlig McCheese.



Anonymous poster hash: 4bcfe...e70
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...