Gå til innhold

VM: Gruppe C (Frankrike, Australia, Peru, Danmark)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@bas Tøv. Om profesjonelle fotballspillere ikke har lært seg å spille til dommeren blåser så blir det på deres kappe. De ventet mer pga spilleren lå nede.

 

Prøver å finne halmstrå for å forsvare noe som er elendig implementert, man kan ikke ha den sånn at spillere og andre blir usikre og lurer på hva som kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Jeg mener Bendtner er litt overvudert. En helt ok spiss for Rosenborg men ikke i VM.

 

Deg om det. Jeg er heller ikke noe særlig Bendtner-fan, men han burde fremdeles være med i dette laget. Han er den mestscorende dansken som fremdeles er aktiv, og han ble kunt tatt ut fordi han fikk seg en smell før VM og det var usikkert om han ville rekke dagens kamp, noe han ville vært siden han spilte for RBK mot Tromsø på Mandag...

Lenke til kommentar

Deg om det. Jeg er heller ikke noe særlig Bendtner-fan, men han burde fremdeles være med i dette laget. Han er den mestscorende dansken som fremdeles er aktiv, og han ble kunt tatt ut fordi han fikk seg en smell før VM og det var usikkert om han ville rekke dagens kamp, noe han ville vært siden han spilte for RBK mot Tromsø på Mandag...

Ja, meg om det. Som sagt helt ok spiss men tror han er forbi sin prime.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...