Gå til innhold

Endelig kommer mobilrevolusjonen: Chili Mobil lanserer FRI data for 399,- i måneden


Anbefalte innlegg

Da har jeg også bestilt! Noen erfaringer med denne abbonomentet nå som det har gått litt tid? Tenker å streame IRL via twitch. Streame litt gåturer, geocaching og bare livet generelt. Trenger å komme meg litt ut, så følte dette var god motivasjon til å komme meg ut med tanke på at jeg streamer spill daglig på Twitch anyway.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg kontanktet Telia og spurte om de kunne komme med et tilbud før jeg byttet til chilli. De kunne slå av 50 kr imot 12 mnd bining.. Byttet 5 min etter jeg leste den mailen.

 

Telia legger ved datapakker uten at jeg hadde bed om det, du hadde jo det sist mnd med chess var svaret. kl 00:01 økte regning med 100 kr da jeg aventet grunnet datapakke. Ingen purring kun økning i pris.

 

Nei takk sier jeg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestilte overføring fra Telenor (5GB 399kr per månde) til Chilimobil fri data i går, er spendt på hvordan de er.

 

Har bodd ca 5 månder nå i Norge i ett lengre opphold i Irland der jeg betalte ca 20€ for Three sin "all you can eat data"-løsning (dog en grense på 60GB), og har ventet lenge på ett lignende tilbud her til lands.

 

T&C for Three sin løsning hvis noen er interessert: https://www.three.ie/terms-conditions/services/new/all-you-can-eat-data-terms-conditions/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja fremdeles dårlig app telia er bedre på det tekniske.

Men prisene er nok chilimobil bedre. Så er jo bare å bytte.

 

 

Det koster 7 øre per MB i bruk etter kvoten er brukt opp.

Nå får man nok langt større datapakke i utlandet i en del tilfeller.

Sjekk litt først. Særlig i usa og australia.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Prøvde dem i mmd men byttet over igjen. Lite fornøyd app virker ikke dårlig oversikt på mine sider. Og ikke er det lov å bruke hotsptot noe som ble et stort savn. Så kommer vel aldri mer til å bruke dem. Tilbake til Telenor dekning og 4g tale og Wifi tale

Om du bruker hotspot med chili abb like mye som du gjorde med telenor abb så ville dem ikke sagt noe på det, det er i allefall det brukerene sier erfaringsmessig. Det jeg er mest redd for er å miste telenordekninga, wifi og 4g tale. Men slik jeg forstår det nå sp skal 4g tale være ok.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...