Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
graavik skrev (14 minutter siden):

Utrolig trist hvordan BF serien endte opp. 😥 Har mistet all tro selv på at de klarer å reise seg etter BF1&5😥 Har ikke fulgt med i det hele tatt på over 1 år nå. Er det noen planer om videre utgivelser?

De jobber visst med Battlefield 6 og det skal gies ut i 2021 en gang. BF1 og BFV falt ikke i smak hos meg så håper de nailer det med neste spill, men holder mine forhåpninger lave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev (37 minutter siden):

De jobber visst med Battlefield 6 og det skal gies ut i 2021 en gang. BF1 og BFV falt ikke i smak hos meg så håper de nailer det med neste spill, men holder mine forhåpninger lave.

Samme her. Ekstra synd, for jeg var blant de som gledet meg til et battlefield ‘tilbake til røttene’ men dette var rett og slett ikke tingen for min del. 

Lenke til kommentar
48 minutes ago, herzeleid said:

Samme her. Ekstra synd, for jeg var blant de som gledet meg til et battlefield ‘tilbake til røttene’ men dette var rett og slett ikke tingen for min del. 

"Tilbake til røttene" gjør som oftest bare vondt når det gjelder spill. Noen ting bør bare forbli minner. Da kan man fortsatt ha glede av dem.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, TheKims said:

De jobber visst med Battlefield 6 og det skal gies ut i 2021 en gang. BF1 og BFV falt ikke i smak hos meg så håper de nailer det med neste spill, men holder mine forhåpninger lave.

De har hvertfall veldig mye å jobbe med om de skal klare å få serien tilbake igjen. BF1 klarte såvidt å holde hodet over vannet fordi mange hadde den sentimentale "tilbake til røttene" holdningen, men de gjorde nok en graverende feil ved å fortsette med samme elendigheten i BF V.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, MrLuni said:

BF1/5 minner mer om adventureFPS. Få tilbake raske actionpacked BF3/4

HER er en ide. Lag et nytt Battlefield med ALT fra bad company2 ,bf3 bf4. + mange nye brett, våpen, kjøretøy, maange modifikasjoner osv.

Er det så vanskelig da?

Tydeligvis, siden INGEN andre klarer å lage et battlefield type spill som har skikkelig funfactor som mange battlefieldspill har hatt. 
Spiller litt Hell Let Loose nå, men kan ikkje sammenliknes med battlefield. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kjøpt meg nylig ny hardware, alt bortsett fra skjermkort. I spill som battlefield V og Battlefield 4 så kræsjer PCen alt fra 1-30min i spillingen. Hele PCen fryser. I battlefield 4 fikk jeg først en DirectX error (DirectX Error: DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG)  Etter jeg oppdaterte DirectX så fikk jeg ikke den error meldingen igjen, men nå fryser hele PCen seg istede.

Har prøvd flere andre spill som Cyberpunk, COD Warzone og Rocket League. Disse har jeg ingen problemer med.

Har gjort flere "tips" på problemet jeg har funnet på google uten hell. Noen her kanskje som kan hjelpe meg? 😄

Har i7 10700K, 32GB ram og m2 SSD. (Ikke overklokket)

EDIT: Skjer det samme med DOON Eternal også.. PCen frøs, men musikken fra spillet spilte som normalt.. 😕

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Papirkurven said:

Alle spillene er nylig installert på en helt fersk windows. Iom at det gjelder i så mange spill må det være driver feil tenker jeg. Men fatter ikke hva det kan være. Har prøvd forskjellige versoner av skjermkortdriveren også

Jeg hadde lignende problemer, og prøvde veldig mye forskjellig for å finne ut hva det var. Byttet minnebrikker osv. Problemene ble verre og verre helt til windows ikke ville starte til slutt. Fasiten min var død M2 port på hovedkortet. Så enkelt men irriterende at jeg ikke tenkte ut det tidligere. 

Hadde 2 stk M2 slotter og byttet windows til den andre, og ploblem solved. Det er verre hvis du har bare en.

Lenke til kommentar
Papirkurven skrev (2 timer siden):

Alle spillene er nylig installert på en helt fersk windows. Iom at det gjelder i så mange spill må det være driver feil tenker jeg. Men fatter ikke hva det kan være. Har prøvd forskjellige versoner av skjermkortdriveren også

Sitter skjermkortet rett i hovedkortet, eller har du vertical mount ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
graavik skrev (På 8.10.2020 den 20.41):

Utrolig trist hvordan BF serien endte opp. 😥 Har mistet all tro selv på at de klarer å reise seg etter BF1&5😥 Har ikke fulgt med i det hele tatt på over 1 år nå. Er det noen planer om videre utgivelser?

Synd at det har gått denne veien.. Er fremdeles folk som spiller BF5 men jeg ble selv utbrent etter en stund. Det er fremdeles mulig å ha det gøy i det spillet, men jeg opplevde sist en god del cheatere som ødelegger hele opplevelsen av å spille spillet.. 

Håper neste Battlefield ihvertfall har implementert en god anti cheat da det er en stor utfordring i 5'eren, og har blitt betraktelig verre med tiden etter mitt syn. 

De burde også la communitiet hoste servere.. Det de har drevet på de siste årene med å så og si fjerne muligheten til å holde et community gående er rett og slett forkastelig. I BF5 må du seriøst være aktiv 24/7 på en "community server" dersom du ønsker å ha den stående oppe.. Det blir helt feil når du kunne hatt en egen server som gjør dette, slik at den kan stå på 24/7 slik som alle andre spill som kom før BF3. 

Til ettertanke er det vel greit å ikke være for fanboy, jeg innser selv at jeg har skrevet mye godt om BF5, og det er mye godt å si om spillet, men det er en skuffelse når EA ikke støtter spillet slik de burde gjøre det.

La oss håpe Battlefield 6 blir spillet vi har ventet på, men jeg ville ikke holdt pusten. 

Lenke til kommentar

Jeg spiller det enda, og kommer nok til å gjør det en stund til. Faktisk virker det som mengden servere og spillere har tatt seg litt opp nå siste tiden. Men spillet lider vanvittig av antallet low-life cheaters som bare lager kvalme ja.

De MÅ ha på plass ett mer effektiv system for å fange opp dette, i det neste spillet. For det virker ikke å ha vært en del av spillets grunnstruktur i det hele tatt nærmest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...