Gå til innhold

Vi legger ned Bruktmarked og Bildekritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Hardware.no ble klippet opp og solgt i biter, så har hele greia blitt en saktegående og lang nedtur. Resten forvitrer sakte men sikkert. Jeg har fått mindre og mindre interesse for nettstedet, og bruker ikke lenger nettstedet daglig slik som før.

Endret av Din_Laban
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom.

 

Det koster arbeidstimer å fjerne tjenester også.

Lenke til kommentar

Kanskje vi kan få i gang bildekritikkforumet igjen da. Alt var jo så fantastisk og skulle lage aktivitet når bildekritikken blei flytta fra forumet og over på Akam. Egentlig overrasket at tjenesten har fått leve så lenge mtp. slakten HW-nettverket har vært gjennom.

Bildekritikktjenesten ble dessverre aldri utviklet dit jeg ville ha den, hvor den kunne være ett av flere lokomotiv som kunne dra Akam-lasset.

 

RIP

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siden Hardware.no ble solgt klippet opp og solgt, så har hele greia blitt en saktegående og lang nedtur. Resten forvitrer sakte men sikkert. Jeg har fått mindre og mindre interesse for nettstedet, og bruker ikke lenger nettstedet daglig slik som før.

Samme her. Reddit har tatt over som den siden jeg sjekker daglig.

Endret av TheOats
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tek har gått fra å være en side jeg sjekket flere ganger om dagen (hardware.no) til å bli noe som sjekkes en gang nå og da hvis jeg kjeder meg og husker siden..

 

Hardware.no endrer seg, Tek-nettverket endrer seg, eierne av Tek endrer seg og du endrer deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hardware.no endrer seg, Tek-nettverket endrer seg, eierne av Tek endrer seg og du endrer deg.

Dyr endrer seg også når de blir slakta. Og den eneste måten å beskrive det som har skjedd er rein slakt.

 

Rett skal være rett: Akam gikk aldri med overskudd, og gikk bare tilnærmet i null ett eneste år, og det var da FotoVideo (nå Scandinavian Foto) kjøpte for en million i reklame. Synd, men sant.

 

Jeg forsøkte å argumentere at bredden i stoff som Akam sørget for bidro til ytterligere verdiskapning for helheten/de andre sidene, i form av økt eller opprettholdt trafikk. Men det var aldri nok til å holde det gående i det lange løp.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...