Gå til innhold

Sony Xperia XZ1 tråd


Anbefalte innlegg

Kjøpte min XZ1 for noen uker tilbake, gikk fra Samsung S6. Dette er en mobiltelefon jeg både tror og håper kan fungere like lenge som min S6 gjorde (over tre år)

Jeg synes XZ1 er et smykke av telefon, liker den utseendemessig bedre enn XZ2, men det er min personlige mening.

Jeg har ingenting negativt å si om denne ennå, selv batteriet varer lenge hos meg.

 

Er det noen flere der ute med XZ1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Synes Sony lager veldig bra telefoner. Aldri hatt noen store problemer med de. Hadde XZ1 Compact ei stund men gikk over til XZ2 Compact. Mor mi har XZ1. Virker som det er litt bedre antenne/mottak på XZ2. Hun har litt problemer med skurring under samtaler på hytta (svakt 4G signal) med XZ1, XZ2 Compact fungerer bedre. Hadde også litt problemer med at Wi-Fi nettverket hjemme forsvant noen sekunder rett som det var på XZ1 Compact. På XZ2 Compact er Wi-Fi dønn stabilt hele tiden.

Det jeg ble mest overrasket over er forskjellene på kameraet. På papiret ser de ganske like ut men XZ2 tar mye bedre bilder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

@Jotun

 

Nå har dere kanskje handlet telefon. Men jeg tror hun vil få mest for pengene hvis hun velger XZ1 Compact. Spesielt nå som du får den for 3290kr.

Tviler på at hun merker forskjellen på prosessor og kamera.

Får litt bedre batteritid og minijack med XZ1 Compact.

De store rammene som enkelte klager på synes min mor en fordel på Sony sine telefoner. Mer å holde i uten å trykke på noe ved et uhell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...