Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg kjøper spillet når det kommer ut. Bare basert på renomméet som Rockstar har opparbeidet seg. Og at jeg likte GTA V. Dessuten så sitter det fleste å venter i spenning på en ordentlig godbit, som rett og slett ikke kan få kommet til markedet "raskt nok".

 

Du har ikkje prøvd Red Dead Redemption? Absolutt anbefalt on du har X360 eller PS3.

 

RDR2 blir eit høgdepunkt for min del i år. RDR var fabelaktig, så eg håpar dei klarar å lage like god stemning i RDR2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kosmetikk har eksistert i hundrevis av år. Ganske sikker på at dette fantes på slutten av 1800-tallet. Spesielt blant folk av høystatus. Og prostituerte.

 

Kilde: Bonanza på TV2. Neida. De sminket seg i oldtidens Egypt så da tipper jeg de gjorde det i ville vesten også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror jeg kjøper spillet når det kommer ut. Bare basert på renomméet som Rockstar har opparbeidet seg. Og at jeg likte GTA V. Dessuten så sitter det fleste å venter i spenning på en ordentlig godbit, som rett og slett ikke kan få kommet til markedet "raskt nok".

 

Du har ikkje prøvd Red Dead Redemption? Absolutt anbefalt on du har X360 eller PS3.

 

RDR2 blir eit høgdepunkt for min del i år. RDR var fabelaktig, så eg håpar dei klarar å lage like god stemning i RDR2.

 

 

Jeg har ikke prøvd den, da jeg aldri har eid en X360 eller PS3, og dersom det er på PC også nå i dag (RDR1) så har jeg ikke noe gamermaskin som duger. Gamet mer på litt sånn halvbudsjett i gamle dager på PC. Også har det skjedd så lite spennende, spesieltl på bærbare PC i budsjettgrafikkkrefter. Fokus har vært litt mer på bærbar PC enn selvbygging de siste 10-15 årene, så da sier det seg "nesten selv" at jeg ikke har gamingutstyr i PC-drakt.

 

Ryktene om hvor bra både i reviews og i fra kompis om RDR1 var, forteller meg at det spillet kunne ha vært verdt å spille ja :)

 

Til de som ikke kjenner meg, så har jeg en PS4 da, i fra første dagene den ble solgt i Norge. Har ikke hatt konsoll før det, annet enn en "PC", det var Commodore 64. Ihvertfall så går tallet 4 igjen i de produktnavnene da :dribble:

 

Hvor mange kjenner dere som hoppet i fra CBM64 direkte til PS4, med omvei via Pentium PC, AMD på 90/2000-tallet?

 

 

For de som ikke vet hva en Commodore 64 er for noe :D

 

1920px-Commodore-64-Computer-FL.jpg

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Kosmetikk har eksistert i hundrevis av år. Ganske sikker på at dette fantes på slutten av 1800-tallet. Spesielt blant folk av høystatus. Og prostituerte.

 

Kilde: Bonanza på TV2. Neida. De sminket seg i oldtidens Egypt så da tipper jeg de gjorde det i ville vesten også.

 

Ja jeg er heller ikke i tvil om at det har blitt brukt noe sminke. Jeg stiller meg bare noe tvilende likevel til at sminke var noe som var veldig prioritert. Kan hende det var ymse kjerringråd for forskjellig. Hvordan få øynene til å se større og mer åpne ut. Nei, jeg har ikke spesiellt peiling på sminke, men det har seg vel sånn at en selv som hannkjønn får med seg et eller annet om den verdenen også :wee:

Lenke til kommentar

pc? no?

Det er ikkje annonsert til PC.

 

RDR var kun tilgjengeleg på X360 og PS3, mens GTAV i starten kun var på konsoll, for deretter å bli annonsert til PC året etterpå og gitt ut 1 1/2 år etter det kom ut på konsoll.

 

Om RDR2 kjem til PC veit me ikkje endå.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

pc? no?

Det er ikkje annonsert til PC.

 

RDR var kun tilgjengeleg på X360 og PS3, mens GTAV i starten kun var på konsoll, for deretter å bli annonsert til PC året etterpå og gitt ut 1 1/2 år etter det kom ut på konsoll.

 

Om RDR2 kjem til PC veit me ikkje endå.

 

Fikk prøver RDR på PS3, gode tider.

 

Skulle likt og ha gode 1080p grafikker på det spillet på pc, men kan jo drømme med konsoll-eksklusive titler.

 

 

Ser sånn ut ja, MultiGamerClub:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Dead_Redemption

 

Om de gidder å gi det nyere RDR2 som kommer i år ut på PC må en sikkert ha en del is i magen for å finne ut av? Det vanlige er ihvertfall at det melkes ut på konsollmarkedet før det når PC, såvidt jeg har skjønt.

Litt trist, eneste som mangler nå er at jeg kjøper en Xbox one eller S (ettersom søs har ps4 :L)

Lenke til kommentar

Vet at PS5 er umodent å lansere, men jeg hadde satt pris på litt hardwareoppgraderinger i en ny boks. Slik at en er litt mer på bølgelengde med konsollet til Microsoft, men også et lite hode foran på regnekraft (grafikkmuskler). Kan hende man da kan få bedre oppfriskningsrate, bedre oppløsning. Blu-ray 4K, eventuellt 8K.

Lenke til kommentar

 

Håper de gjør noe artig ut av indianersettingen, som bør være en del av spillet.

Indianerne var nok dessverre så godt som fullstendig nedkjempet i 1899.

 

 

Tenkte bare på at indianerne hører inn under sjangeren, og at en utelatelse av dem ville være et tap for innholdet i et slikt spill. Tror du de vil være helt historisk korrekte på alle detaljer i dette spillet? Se på GTA V f.eks. Der er det jo veldig mye innhold som stemmer overens med virkeligheten. Så mye at jeg gjenkjenner deler av byen på tross av at jeg aldri har besøkt den, når jeg ser på amerikanskje filmer og serier. F.eks. den venetiske delen av byen er jo svært gjenkjennlig. Noen deler av strandpromenaden er også lett gjenkjennelige. Men GTA V ligger jo på en øy, så der har de tatt noen voldsomme friheter, for å kunne avgrense bevegelsesfriheten sånn at spillet blir overkommelig å lage.

 

Da tenker jeg at en snarvei med å inkludere indianere nok ikke er så ille så lenge det øker opplevelsesrikdommen, selv om det ikke skulle matche helt på det historiske årstallet.

Endret av G
Lenke til kommentar

Indianere/native Americans fantes sjølvsagt i 1900, men dei store kampane var vel over og dei budde på reservat. R* kunne nok fint fått med indianere i spelet om dei ville. Det hadde gitt spelet eit løft ved å bringe inn meir variasjon, men det å jakte på indianere er kanskje noko dei vil unngå.

Lenke til kommentar

 

 

pc? no?

Det er ikkje annonsert til PC.

 

RDR var kun tilgjengeleg på X360 og PS3, mens GTAV i starten kun var på konsoll, for deretter å bli annonsert til PC året etterpå og gitt ut 1 1/2 år etter det kom ut på konsoll.

 

Om RDR2 kjem til PC veit me ikkje endå.

 

Fikk prøver RDR på PS3, gode tider.

 

Skulle likt og ha gode 1080p grafikker på det spillet på pc, men kan jo drømme med konsoll-eksklusive titler.

 

 

Ser sånn ut ja, MultiGamerClub:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Red_Dead_Redemption

 

Om de gidder å gi det nyere RDR2 som kommer i år ut på PC må en sikkert ha en del is i magen for å finne ut av? Det vanlige er ihvertfall at det melkes ut på konsollmarkedet før det når PC, såvidt jeg har skjønt.

Litt trist, eneste som mangler nå er at jeg kjøper en Xbox one eller S (ettersom søs har ps4 :L)

Et vanlig rykte er at RDR koden var visstnok tidenes spagetti kode, så det å porte den til PC ville koste for mye i både tid og penger. Det skal også sies at Rockstar San Diego, som stod bak RDR og nå RDR2, har vel aldri utviklet/portet et spill til PC.

 

Personlig så vil jeg tro at de gjør det samme som de gjorde med GTA V hvor de ikke sier noe som helst om en PC release før om et år eller noe sånt. Kan ikke se for meg noe annet med tanke på at det ble tidenes mest innbringende spill og tredje mest solgte spill gjennom tidene. Riktignok står PC salget bare for 2,1% (PS3 og PS4 sammen står for hele 60,2%) så det er ikke sikkert. Regner med de fører inn mikrotransaksjoner som i GTA V og alle problemene de har hatt med cheatere(også kjent som moddere) på GTA O på pc som unngår dette taler vel også litt imot en PC release.

 

Uansett så håper jeg på at det kommer til PC, men med GoW ute så har jeg ikke noe annet valg enn å skaffe en PS4.

 

Kilde for tallene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...