Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg tror jeg kjøper spillet når det kommer ut. Bare basert på renomméet som Rockstar har opparbeidet seg. Og at jeg likte GTA V. Dessuten så sitter det fleste å venter i spenning på en ordentlig godbit, som rett og slett ikke kan få kommet til markedet "raskt nok".

 

Du har ikkje prøvd Red Dead Redemption? Absolutt anbefalt on du har X360 eller PS3.

 

RDR2 blir eit høgdepunkt for min del i år. RDR var fabelaktig, så eg håpar dei klarar å lage like god stemning i RDR2.

 

 

Jeg har ikke prøvd den, da jeg aldri har eid en X360 eller PS3, og dersom det er på PC også nå i dag (RDR1) så har jeg ikke noe gamermaskin som duger. Gamet mer på litt sånn halvbudsjett i gamle dager på PC. Også har det skjedd så lite spennende, spesieltl på bærbare PC i budsjettgrafikkkrefter. Fokus har vært litt mer på bærbar PC enn selvbygging de siste 10-15 årene, så da sier det seg "nesten selv" at jeg ikke har gamingutstyr i PC-drakt.

 

Ryktene om hvor bra både i reviews og i fra kompis om RDR1 var, forteller meg at det spillet kunne ha vært verdt å spille ja :)

 

Til de som ikke kjenner meg, så har jeg en PS4 da, i fra første dagene den ble solgt i Norge. Har ikke hatt konsoll før det, annet enn en "PC", det var Commodore 64. Ihvertfall så går tallet 4 igjen i de produktnavnene da :dribble:

 

Hvor mange kjenner dere som hoppet i fra CBM64 direkte til PS4, med omvei via Pentium PC, AMD på 90/2000-tallet?

 

 

For de som ikke vet hva en Commodore 64 er for noe :D

 

1920px-Commodore-64-Computer-FL.jpg

 

 

Min første var en commodore VIC 20. Som jeg så klart måtte skru opp for og se åssen den så ut inni. Bytta om på en chip. Og det var den Vic 20, Så ble det C 64. Glemmer aldri disse kasettspillerne der skrutrekker var et must have.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...