Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm hvis det faktisk knakk så burde du jo sende komplett en link til denne tråden så kanjse de føler seg nøtt til å svare. du har jo klart noe som ingen andre har klart så da bør det jo være grunnlag for å sjekke om det faktisk kan være en svakhet på akkurat ditt kort, nekter å tro at alle skjermkort har blitt kontrolert like nøye. Håper det ordner seg for deg tli slutt da :thumbup:

Lenke til kommentar
Knakk? :wow: Du må jo ha lagt hele tyngden og mer til på det

Jeg prøvde en gang å knekke en rambrikke i to på midten (for å lage nøkkelringer - den var ødelagt fra før), noe jeg rett og slett ikke klarte uten å bruke begge hender og omtrent det jeg har av muskler for å bøye den.

Vet ikke helt om jeg tror på denne.

Hehe, vi datanerder har ikke det store av krefter nei. (Vet ikke om det gjelder deg da). Hihi...

AGP er bedre enn PCI ikke sant? Er i alle fall det jeg alltid har hørt. Ville bare sjekke....

Way to go swein! :thumbs:

Lenke til kommentar

God jul til alle og knekk i to muligens bløffe swein (som er 2003 julens hardwere icon). Hvar ferdig med siste eksamen i dag, nå er det toget til landet får å feire jul!.

 

 

Nokk en gang god jul till Hardware "gutta" inkl klienter! fra meg

 

La oss håpe på mange Hard(ware) pakker under grana (bortsett fra han med bikja som er fly forbanna på jule trær :w00t: , han har sikkert pakkene under noe annet)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Svakheter? Tvilsomt....har aldri høyrt om slikt før.

 

Det er som å prøve putte ein skjør rund rings nedi eit firkantet hull, til slutt knekker\knuser det.

 

Så det er ein idè å vite kva du driver med før du gjer det. Enten har Swein altfor dårlige datakunnskaper til å i det hele tatt opne eit kabinett, eller så har det blitt laget ein tråd på 18 sider om tull.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3c8g7z
regner med at du har kjøpt et AGP skjermkort?

 

du vet hvor agp inngangen er her?

 

a7n8x-d_l.jpg

enten de 5 som går nedover siden av hverandre, eller den rosa..

kanskje de 3 svarte?:p

Endret av Slettet-3c8g7z
Lenke til kommentar
God jul til alle og knekk i to muligens bløffe swein (som er 2003 julens hardwere icon). Hvar ferdig med siste eksamen i dag, nå er det toget til landet får å feire jul!.

 

 

Nokk en gang god jul till Hardware "gutta" inkl klienter! fra meg

 

La oss håpe på mange Hard(ware) pakker under grana (bortsett fra han med bikja som er fly forbanna på jule trær :w00t: , han har sikkert pakkene under noe annet)

Amen :laugh::thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke akkurat alle lest disse 35 sidene. Blir litt lei 92 gangen noen kommer med akkurat samme våsete kommentaren som resten av banden.

 

 

Så bear with me dersom dette er foreslått før:

Trådstarter: Siden du ikke har digitalkamera, bor i gokk og tror du har herpa skjermkortet; hvorfor ikke sende det inn til Hardware.no for å ta en titt på det? Det er slettes ikke sikkert det er totalskadet, mye rart kan loddes sammen. Har selv loddet sammen både skjermkort og hovedkort tidligere. (Heldigvis aldri mine ting :-)

 

 

Du trenger jo ikke kortet lengre, og det kan jo hende gutta kan klistre det sammen og samtidig skrive en lærerik og underholdende artikkel. Får de det til å virke er de sikkert geme nok til å returnere det til deg. Og med en tråd som har vært så populær, så skal det vel ikke så mye til å overtale hardware.no til å hoste sammen en artikkel?

 

 

Og til alle som ikke tror det går å brekke ting: Jeg har aldri sett noe brekke på akkurat denne måten, men her er en morsom lek: Sett et kort i en AGP- eller PCI-slot, pass på å ikke feste det til kassa. Så bender du det ned mot hovedkortet. Har selv sett resultatet av en slik behandling, jeg måtte nemlig hjelpe til med å installere nytt hovedkort og grafikkort i maskina til en venn med masse tommeltotter. Ingen synlige skader på grafikkortet, men PCI-slotten var revet tvert av og grafikkortet ville ikke virke lenger. Og ja, dette var PCI-slotten, som var high tech i de Pentium 60-dagene da dette skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...