Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg har ikke mere å si...

Jeg har en ting å si: Send meg adr din så sender jeg deg et digital kamera til å forevige dette. Så tar du noen bilder legger de ut og sender kamera tilbake(koster deg ingenting.porto er betalt begge veier) meg. Vips så kan du bevise din "uskyld"

 

Hva sier du? :yes:

 

 

Send meg pm med adr info'n din

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Pass på att han ikke knekker kameraet... Kanskje han prøver å trykke inn en ekstra Ram-brikke inn i kameraet... :p

Hehe

 

Tror swein takler presset fra et kamera. Så ingen bekymringer der.

Nå er det bare å vente på Swein gir tilbakemelding. Gjør han det er han seriøs med problemet sitt

Lenke til kommentar
Pass på att han ikke knekker kameraet... Kanskje han prøver å trykke inn en ekstra Ram-brikke inn i kameraet... :p

eller to minne brikker...for han vil ha en kopi av bildet

Syns dere harselerer vel mye med ham nå. Vi bør gå utfra at det han sier er sant, selv om jeg er ganske så sikker på at det er tull, og dersom det er sant så har han fått høre det nokk nå. Selv om man har gjort en tabbe en gang så betyr ikke det at man dermed kommer til å gjøre alt galt heretter. Gjør det vel? :ermm:

Lenke til kommentar

Leste en gang ( i Se&Hør selvfølgelig ) om en fyr som knakk av "katoden" sin, konklusjonen er vell at det meste er mulig. Men 17 sider med svar !? Må ærlig si at jeg ikke har lest mere en første og siste 5 poster, men kan jo være greit tidsfordriv :-P

 

 

Edit: alle tok den med "katoden"? Den mellom bena ja :)

Endret av Micromus
Lenke til kommentar
Leste en gang ( i Se&Hør selvfølgelig ) om en fyr som knakk av "katoden" sin

...

Edit: alle tok den med "katoden"? Den mellom bena ja :)

Knekking av "katoder" har jeg lest et sted (husker dessverre ikke hvor, men det kan høres ut som Dagbladet el. VG...) at skjer i gjennomsnitt to ganger i året i Norge! Nå er det riktig nok ikke snakk om et rent "brudd" - som i rett av - men likevel.

Advarsel: Dette skjer vanligvis ved uvøren bruk av rideteknikker uten sadel. :D

Lenke til kommentar

Jeg trodde egentlig at det var sant, så jeg foretok en test med et gammelt isa kort.

 

Det var vanvittig seigt altså - måtte legge hele tyngden min på det (langt over 50 ja) - selv når jeg la kortet på kanten av bordet og prøvde å knekke det rett av.

 

Jeg endte opp med et bananformet kort, men det knakk ikke. Kan være at agp kort er litt mindre hardføre.

 

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, men jeg synes uansett at vi skal behandle folk med respekt til det motsatte er bevist. Så Swein jeg føler virkelig med deg :( men med de musklene dine så antar jeg at du har ganske lett å skaffe deg jenter..

 

Kanskje en jente som er rik og kjøper deg et nytt kort til jul? :thumbs::xmas:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...