Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn apropo(?) hadde det vært mulig å lage en "knekke" guide? sikkert den eneste i verden, der man setter opp hvor stor kraft man trenger for å knekke et spesifikt kort. Kunne sikkert fått masse billig ræl fra komplett til dette formålet. personlig har jeg en bod full av "nye" 4-5 år gamle Matrox kort. Men aner ikke hvordan man skal sette opp en slik test for å få riktge målinger etc.

Lenke til kommentar
Sånn apropo(?) hadde det vært mulig å lage en "knekke" guide? sikkert den eneste i verden, der man setter opp hvor stor kraft man trenger for å knekke et spesifikt kort. Kunne sikkert fått masse billig ræl fra komplett til dette formålet. personlig har jeg en bod full av "nye" 4-5 år gamle Matrox kort. Men aner ikke hvordan man skal sette opp en slik test for å få riktge målinger etc.

Det minner noe om noen svenske guider jeg har sett der moen blandt annet byttet skjermkort uten å skru opp PCkassa for å beholde garantien. :D Husker at de "derfragmenterte" en harddisk med dremmel eller noe slikt redskap. Hadde helt sikkert blitt morsomt.

Lenke til kommentar
Stupid is as stupid does...

 

Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det...

 

God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. :D

 

Lykke til ...

Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone...

Lenke til kommentar
Stupid is as stupid does...

 

Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det...

 

God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. :D

 

Lykke til ...

Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone...

endelig EN som har fortått det. Utrolig mange som tar feil. Saklig at det er silikon i en prosessorkjerne. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...