Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde nettopp å knekke et gammelt lydkort og jeg kan ikke si det var vellykket..

Så når jeg bruker all min makt og går inn for å knekke dette kortet i 2 uten å lykkes, kan jeg ikke skjønne hvordan Swein klarte dette ved å presse ovenifra og nedover mot hk..

 

Dette er sånn som får meg til å tenke på hvor mye enkelte folk er villig til å (skal ikke nevne navn) drite seg ut for å få litt oppmerksomhet.. :scared:

 

Og visst søren fikk han oppmerksomhet..

Men fy flate så han har dritte på seg..

******* noob! Et lydkort er konstruert på en annen måte enne et skjermkort og vil defor ikke være så lett og knekke eller så er du en svekling. Å knekke et skjermkort skal ikke være stor problmet egentlig hvis du spørr meg.

Lenke til kommentar
Hei.. Jeg var MEGET  :no:  :cry:  Uheldig! Å knakk skjermkortet mitt i to  :cry:  :cry:

Hva skal jeg gjøre??

Erstatning? Liming? (Liming sjønte jeg EGENTLIG da men må spørre)

HJELP!!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

:D Kanksje feil icon, men det er jo Juletider, midt oppi din sørgelige opplevelse, men, men alle spør ER DET MULIG (ref. BB-2003). Mitt ATI 9700 PRO var helt uulig å få knekt når jeg installerte det, til tross for at jeg måtte bruke hammeren for å få det på plass! Så hvordan du klakte biffen med å knekke et 9800 er for oss alle helt uforklarlig. Apropo. 1. april, nei det er det lenge til. Nytt kort, igjen. dessverre... :dontgetit:

Endret av roof
Lenke til kommentar

Haha, får man slenge seg på lasset og gratulere idioten med først å ha knekt sitt eget skjermkort fordi han har presset det i en pci-slot, og etterpå å skjelle ut halve hardware-Norge fordi de ikke kan noe om data.

 

Stå på Schwein. Tror nok et par folk på komplett har oppdaget denne tråden og er klar for deg.

Lenke til kommentar
Prøvde nettopp å knekke et gammelt lydkort og jeg kan ikke si det var vellykket..

Så når jeg bruker all min makt og går inn for å knekke dette kortet i 2 uten å lykkes, kan jeg ikke skjønne hvordan Swein klarte dette ved å presse ovenifra og nedover mot hk..

 

Dette er sånn som får meg til å tenke på hvor mye enkelte folk er villig til å (skal ikke nevne navn) drite seg ut for å få litt oppmerksomhet.. :scared:

 

Og visst søren fikk han oppmerksomhet..

Men fy flate så han har dritte på seg..

******* noob! Et lydkort er konstruert på en annen måte enne et skjermkort og vil defor ikke være så lett og knekke eller så er du en svekling. Å knekke et skjermkort skal ikke være stor problmet egentlig hvis du spørr meg.

NOOB? hvor mange av dagens skjermkort har du knekt? de fleste kort er vel konstruert høvlig på samme matriale? Kan hende at noen kort er lettere å knekke enn andre, men å knekke ett skjermkort tror jeg skal litt mer til enn å presse det i feil port, og at hk overlevde det må være noe av det latterligste jeg har hørt. Hvis man først har pressa agp kort så kraftig ned i en pci port så tror jeg faktisk hk (pci port) knekker lenge før selve skjermkortet.

Er ikke noe ekspert på knekking av nyere type skjermkort, men er ganske så sikker basert på tidligere erfaring at det skal en del til å knekke kort, uansett type kort.

Lenke til kommentar
Prøvde nettopp å knekke et gammelt lydkort og jeg kan ikke si det var vellykket..

Så når jeg bruker all min makt og går inn for å knekke dette kortet i 2 uten å lykkes, kan jeg ikke skjønne hvordan Swein klarte dette ved å presse ovenifra og nedover mot hk..

 

Dette er sånn som får meg til å tenke på hvor mye enkelte folk er villig til å (skal ikke nevne navn) drite seg ut for å få litt oppmerksomhet.. :scared:

 

Og visst søren fikk han oppmerksomhet..

Men fy flate så han har dritte på seg..

******* noob! Et lydkort er konstruert på en annen måte enne et skjermkort og vil defor ikke være så lett og knekke eller så er du en svekling. Å knekke et skjermkort skal ikke være stor problmet egentlig hvis du spørr meg.

Enda godt at noen kan sette slike påstander på plass! Tenk - komme her med at alle printkort er like. Irriterer det deg virklig såå mye? ******* noob?

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke noe problem å knekke et hvilket som helst kort hvis man bare går inn for det. Men det er vel ikke det saken gjelder? Synes det sporer _litt_ av nå..

Er faktisk noen som holder den røde tråden på plass :p

Men når du ser på saken, er det virkelig noe som er knekt?

Kunne sikkert kjørt en poll på dette;

"Tror du skjermkortet er knukket?"

"Finnes det noen skjermkort?"

"Hvem er denne Swein?"

 

Følg med i neste episode...(blir nesten som Brødrene Dal).

Lenke til kommentar

NOEN ENKLE BILDER AV ET BRUKKET KORT DUGER IKKE SOM BEVIS...

jeg har vært på flere nettsider hvor det er folk som faktisk har brukket sine 9800pro (med vilje eller ei..) OG HAR POSTET BILDER AV DET! ... dvs. at Swein bare kan copy/pase noen bilder han finner på web ... derfor er ikke dette nok bevis...

men derimot hvis du skriver SWEIN med svart tusj (men kanskje du ikke har dette heller? ;)) bakpå skjemkortet ditt... (dette kan jo selvfølgelig redigeres på med feks. photoshop.. men et knekket skjermkort med inskripsjonen SWEIN bakpå holder for meg)

Endret av AMD-guru #1
Lenke til kommentar
Uansett så må noen beslaglegge medlemskortet på gymmen til Swein. Bare tenk på julen og tanter som skal ha klem, onkler som skal ha håndtrykk etc.... det kan fort blir overfylt på legevakten.

Men en ting kunne vært smart; la Swein bli fast tester av tastatur her på HW. Overlever de Swein så tåler de alt ;)

sikkert stykt å 14 fakter av meg å si noe som helst.

 

men rolfmao ( positift ment )

 

 

jeg stemmer for å la fyren bli hw tester for kvalitet osv,

 

nei huff nå skammer jeg meg faktisk :blush:

 

 

god jul.

 

en ting er sikkert god underholding på en mandag er det å lese igjenom så langgt 26 sider osv

 

edit WOW 30 sider, må ærlig så at dette er den beste underholdningen jeg har hatt på lenge, takk til trådstarter ( å lykke til med grafikk kortet )

 

MR_T

Endret av MR_T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...