Gå til innhold

Knakk i to! :(


Swein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stupid is as stupid does...

 

Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det...

 

God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. :D

 

Lykke til ...

Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone...

Ehh? Trodde ikke pcb'en var laget av silisium... :dontgetit:

 

Er det ikke chipene da? :roll:

 

Eller tar jeg helt feil nå?

 

Mente å huske at det var laget av glassfiber ellerno :ermm:

Endret av So
Lenke til kommentar
600 poster :D

... og 36000 visninger... :wow:

Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne...

Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500...

Lenke til kommentar
Stupid is as stupid does...

 

Knekke ett silikon-basert kretskort er nesten umulig (alle kretskort av nyere type), men alt går om man går inn for det...

 

God Jul, da veit du hva du skal ønske deg av Mor&Far til jul, ny boks til å kunne csnærde litt på.. :D

 

Lykke til ...

Skjermkort er ikke silikonbasert, men silisiumbasert. Er en forskjell på silicon og silicone...

Ehh? Trodde ikke pcb'en var laget av silisium... :dontgetit:

 

Er det ikke chipene da? :roll:

 

Eller tar jeg helt feil nå?

 

Mente å huske at det var laget av glassfiber ellerno :ermm:

Det er kun chippene som er laga av silisium ja, pcb'en er av noe anna, husker ikke heilt navnet

Han første skirver jo (alle kretskort av nyere type) det kan jo hende...

Endret av Wulong
Lenke til kommentar
600 poster :D

... og 36000 visninger... :wow:

Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne...

Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500...

... og babethread'en + SO3

Lenke til kommentar

Oioioi... Endelig ferdig å lese... Ble litt langtekkelig...

 

En ting jeg ikke skjønner... Og som burde bekrefte att det er "ugler i mosen", (ett ord jeg ikke har brukt på lenge, men har hatt lyst til å bruke... ;)) er hvordan gutten ikke visste hva som var pci og hva som var agp... :ermm:

 

Med tanke på att han har ganske så ny maskinvare fra før av. Og sikkert også hadde ett relativt nytt skjermkort fra før av (Les: Geforce 2 eller nyere Voodoo-kort), så virker det umulig å blande de to portene... (Ta ut det gamle kortet, sett i det nye).

 

Jeg har STORE problemer med å tro att dette er sant ja. Vil tro att Swein bare er en av mange brukernavn, noen har for å få litt underholdning på sene fredagskvelder... Jeg pleier ty til alkoholen, men dette funker vel det også... ;)

 

PS: Bruker dette "tulle-temaet" til å få litt hjelp selv... ;) Les følgende tema:

Asus A7N8X Deluxe/GD, PC2100 Ram

Endret av shabador
Lenke til kommentar

er det noe antydninger til luftboble rom der skjermkortet har knekt?

 

lite sannsynlig at man uten videre kan knekke et pcb brett... i så tilfelle noe slikt skjer må det være noe galt med det... (eventuelt så er man skjult superman som ikke kan å kontrollere sine krefter...)

 

se positivt på det... det er snart jul, du får ønske deg et nytt :xmas:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Det knakk fordi det ville ikke gå inn! Så jeg Brukte "ganske" mye makt!

Trodde de tålte mere....

Så jeg har altså INGEN krav på ærstatning??

du bør ikke bruke makt inne i en pc.

 

men, føler med deg

øh? complete imbesile?

Lenke til kommentar
600 poster :D

... og 36000 visninger... :wow:

Jeg så litt rundt på hvilke tråder som hadde flere poster enn denne. Jeg fant tre tråder på forumet er sikkert flere men jeg gadd ikke å lette mer. Ingen av de trådene hadde vokst like fort som denne...

Det var Sars tråden, firstmile tråden og tråden om å poste klokking til XP2500...

... og babethread'en + SO3

"Sars tråden" er jo so3 din fjott :p hehe

 

EDIT: Sobient: Skift avatar før moderator ser den... d'ekke lov med animert vett'u ;)

Endret av So
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...