Gå til innhold

Microsoft skal snart gi Windows 10 et «nettleser-aktig» grensesnitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg gruer meg til den dagen microsoft dropper støtte for windows 7

 

Såpass vidt jeg vet så har de det. Samme som XP. Utdatert og brukes på egen risiko. Skjønner heller ikke det lille hylekoret som er igjen. Windows 10 er langt bedre enn Windows 7

Sikkerhetsfikser kommer for Windows 7 fram til den 14.01.2020.

 

Ellers er jeg helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg Lasse Nessøe. Windows 10 Pro (som jeg har) er helt overlegent tidligere versjoner, og så stabilt som det er! Her har virkelig Microsoft gjort jobben sin. Jeg gleder meg til oppdateringen i høst og kan ta del i utviklingen.

Endret av ogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at det kan krasje med nettleseren sine tabs. Bruker jo ikke Internet explorer liksom.

Du trenger ikke bruke edge nettleseren for å faktisk bruke det. Nettleseren består av to "hoveddeler". Du har det grafiske grensesnittet, så har du render engine. Begge disse blir allerede brukt rundt om i systemet. For eksempel når du åpner fil systemet så bruker du en del av edge enginen for å navigere. Det er ganske smart i grunn, så denne oppgraderingen vil nok komme med en del quality of life improvements. Det er i alle fall det jeg forventer.

Lenke til kommentar

Jeg for min del gleder meg til den dagen jeg er ferdig som student, da forsvinner windows fra mine pc'er. Jeg er så grusomt lei av oppdateringsregimet jeg ikke har kontroll på i win10, som jeg ellers har hatt siden jeg startet å bruke en pc med win 3.11. dog de tidlige operativsystemene hadde ikke tilgang til oppdateringer fra microsoft via nettet...

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...