Gå til innhold

Overvåker Politi, NAV ect. dette forumet på noen måte?


depaderp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt lignende, bland annet at om man er i prosessen om å søke uføretrygd bør man slette offentlige sosiale medier, bilder osv. eller gjøre dem privat. om man søker ufør pga.  psykiatrisk helse vil et bilde med deg sitrende å smile på en bassengkant i Syden kunne  påvirke NAVS avgjørelse, eller om man søker ufør for fysiske skade er det dokumentert tilfelle av bilde ifra sosialt media har ført til avslag. (lurer på om han spilt golf eller noe) Nå er det fult mulig NAV gir avslag på disse saken på riktig grunnlag. men det viser jo at de snoker på nett.

Lenke til kommentar

Har hørt lignende, bland annet at om man er i prosessen om å søke uføretrygd bør man slette offentlige sosiale medier, bilder osv. eller gjøre dem privat. om man søker ufør pga.  psykiatrisk helse vil et bilde med deg sitrende å smile på en bassengkant i Syden kunne  påvirke NAVS avgjørelse, eller om man søker ufør for fysiske skade er det dokumentert tilfelle av bilde ifra sosialt media har ført til avslag. (lurer på om han spilt golf eller noe) Nå er det fult mulig NAV gir avslag på disse saken på riktig grunnlag. men det viser jo at de snoker på nett.

 

Jeg tror det er mest private forsikringsselskaper som driver en slik utstrakt etteretningsvirkosmhet i sosiale medier; ihvertfall om vi skal tro oppslag i media om disse og at de på syltynt grunnlag har krevd utbetalte forsikringspenger tilbake på bakgrunn av arrangerte bilder og knapt et fnugg av bevis. NAV opptrer tross alt mer seriøst på dette området. Det skal mer enn et fotografi til for at de anmelder noen for svindel. De undersøker jo først om det er noe hold i det de har funnet og om det er noe grunnlag for å gå videre med det.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Tviler på at det er noen systematisk overvåkning, det tror jeg rett og slett de ikke har ressurser til. Men at det på en eller annen måte blir holdt et lite øye med skal nok ikke ses bort ifra. Men jeg tror heller de går inn og sjekker spesifike brukere for å dokumentere holdninger dersom vedkommende allerede er under "lupen" av en eller annen grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har hørt at politiet har brukt freak.no til hjelp med saker

 

Har vært innkalt i samtale med PST pga det forumet der.

 

Hva gjaldt det? Send på pm om du vil

 

 

 

Det gjaldt en røykbombe og ulovlige kjemikalier som kaliumnitrat.

Skulle lage en actionsekvens i en amatør kortfilm som jeg og noen venner holdt på med.

PST tok kontakt etterhvert. Det var ikke så altfor lenge etter Utøya.

 

De undersøkte bare pyromiljøet generelt i Norge, så jeg ble ikke straffet på noe vis.

Lenke til kommentar

Freak er det største drittforumet i hele norge. Beklager off topic, men følte det var nødvendig å advare andre. Beærer seg i å være et "åpent forum", men prøv å få i gang en diskusjon rundt et tema, så sparker de deg ut fortere enn du kan trykke enter. Og hvor selvmotsigende er det ikke i å proklamere at man driver et så åpent forum, og så har man politi og alt mulig som overvåker det??? ^^ Helt på trynet.

 

Og bare glem å prøve å snakke fornuft med moderatorene der!

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...