Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som opplever at deals på brus er trukket på letsdeal? Så på cola på torsdag til 2 brett for 250+frakt, men ventet iom at det var snakk om et bf tilbud. Ser nå ingenting på cola hvertfall.

 

Nvm, var maxgodis som sto for dealen, så da regner jeg med de trakk den der for å få mer for sin egen. Har scr shot som viser at den skulle vart 38 dager til. Sleipe greier. Da blir det ikke handel hos dem.

 

La merke til det selv. Pepsi Max dealen da jeg sjekket i går var det flere hundre brett igjen av. 

Hadde også lagret 3 netter i London med fly og 7 dager i Egypt (ikke den som er der nå) for moro skyld, de er borte nå også.

Skjønner om det blir tap for dem, men når de reklamerer med det og har satt en grense på 1k rabatt bør det jo være tilgjengelig.

 

Jaja, får titte på de andre sidene :)

Lenke til kommentar

 

Flere som opplever at deals på brus er trukket på letsdeal? Så på cola på torsdag til 2 brett for 250+frakt, men ventet iom at det var snakk om et bf tilbud. Ser nå ingenting på cola hvertfall.

 

Nvm, var maxgodis som sto for dealen, så da regner jeg med de trakk den der for å få mer for sin egen. Har scr shot som viser at den skulle vart 38 dager til. Sleipe greier. Da blir det ikke handel hos dem.

Fikk mail fra https://yoolando.com/ om at de kjører 4x brett pepsi max for totalt 419,76,- levert til deg. Varen og frakt fra Tyskland er på 345 kroner, så du slipper moms og tollbehandling. De selger også Cola, men mener at det var 40,- dyrere. 

 

 

La 4x24 bokser pepsi max i handlekurven og gikk til betaling nå. Ble totalt 279 kr (inkl 19 kr frakt).

I så fall blir det jo 2,9 kr boksen. Bedre pris enn Letsdeal hadde hatt med BF tilbudet sitt. 

Sitter her i halvsøvne, så får se om det stemmer når jeg står opp i morgen. Må slå til da i så fall.

 

Edit: Leser i kundeservicen at frakt innad i Norge er 119 kr ekstra, blir i så fall rundt 400kr.

Endret av VinceK
Lenke til kommentar

Noen som ikke får betalt på Elkjøp? Betalingsknappen er grået ut...får ingen tilgjengelige leveringsmetoder også. Forsøker å få kjøpt et 55 LG OLED... :dontgetit:

 

Edit: Valgt leveringsalternativ ikke tilgjengelig for ditt område. Hva betyr det tro...?

Endret av TommyL
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Synes tilbudene på B7 har en liten bismak. Når man vet at det har vært billigere på dnb-tilbud før....

Pioneer Kuroen får holde noen år til...

 

 

Det har jeg bestemt meg for også. Har Pioneer Kuro 5080xa, 50" 720p med fortsatt knallbra bilde. HDMI 2.1 kommer 99% sikkert på 2018 modellene, så får ha is i magen :)

 

LX5090 Full HD her. Stadig gledelig overrasket over hvor bra den står seg. 

 

 

 

Hehe, det jeg egentlig bestemte meg for dagene før BF i fjor. Endte opp med 65" OLED LG C6. Pioneeren ble plutselig mange hakk mindre prioritert å se på etter LG tven kom i hus. Pioneeren er i en ekstra TV Stue og brukes meget sjeldent, men fortsatt glad i den.

 

Desto større grunn til å vente. Er jo dårlig økonomi å ikke bruke noe til det er oppbrukt. Pioneeren er jo like god som for 9 år siden og det er ikke all verden å se på TV uansett.

Lenke til kommentar

Coop Obs og Coop Obs Bygg har flere gode tilbud. De produktene jeg har sjekket opp før-pris på var veldig gode, og de dyreste var flere tusen billigere enn laveste førpris på prisjakt/prisguiden.

 

https://coop.no/obs/sokeresultat/#0///black friday

https://coop.no/obsbygg/search-result-page/#0///black friday

Takk!

Der var det mye bra priser, og endte opp med mitt første kjøp i år der.

Feks Pioneer 1 din DAB radio til bil med BT https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/elektronikk/radio-og-hoytalere/pioneer-mvh-x580dab-bilstereo?variantCode=386522

Lenke til kommentar

For noen år tilbake var det vel en del feil med Seagate disker, men mitt inntrykk er at det har endret seg. Greit, jeg hadde nok heller sett et tilbud på wd red (har wd red 4tb i dag) eller hgst, men det kom ikke. Jeg føler reklamasjon gjør greit opp for manglende garanti her.

 

(En av mine 10 wd red har feilet siden 2013. Fire av dem ble riktignok anskaffet noe senere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...