Gå til innhold

Laste ned windows spill på mac?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boot Camp er veldig enkelt og brukervennlig. Start opp Boot Camp-assistent som allerede ligger på din Mac også vil den ta deg gjennom punktene, du vil da få 2 partisjoner slik at du kan velge om du vil stare maskinen med MacOS eller Windows.

 

Slik installerer du Windows på Mac med Boot Camp -> Microsoft Windows-installasjonsmedium eller en tilsvarende diskfil (ISO) finner du på Microsoft sine nettsider.

Lenke til kommentar

Boot Camp er veldig enkelt og brukervennlig. Start opp Boot Camp-assistent som allerede ligger på din Mac også vil den ta deg gjennom punktene, du vil da få 2 partisjoner slik at du kan velge om du vil stare maskinen med MacOS eller Windows.

 

Slik installerer du Windows på Mac med Boot Camp -> Microsoft Windows-installasjonsmedium eller en tilsvarende diskfil (ISO) finner du på Microsoft sine nettsider.

 

Takk for svar! :D

Lenke til kommentar

Boot Camp er veldig enkelt og brukervennlig. Start opp Boot Camp-assistent som allerede ligger på din Mac også vil den ta deg gjennom punktene, du vil da få 2 partisjoner slik at du kan velge om du vil stare maskinen med MacOS eller Windows.

 

Slik installerer du Windows på Mac med Boot Camp -> Microsoft Windows-installasjonsmedium eller en tilsvarende diskfil (ISO) finner du på Microsoft sine nettsider.

Installering av Windows krever at startdisken er formatert som ett Mac OS Extended (journalført) volum eller at den allerede er partisjonert ved hjelp av Boot Camp-assistent. 

Dette kommer opp. Hva skal jeg gjøre? Jeg er ganske dårlig med mac, heheh :PP

Lenke til kommentar

Foreslår at du først og fremst oppgrader til macOS High Sierra. Skeptisk til om dette vil løse noe, men uansett en fordel å oppgradere.

 

Regner med du har sjekket i forhold til det johanf skrev? Flere spill som er kompatible med Mac så derfor jeg spurte i første kommentar hvilket spill det er snakk om. Anbefaler at du også sjekker systemkravene for det spesifikke spillet for Mac er ikke akkurat kjent for god spillytelse..

Endret av .Rudi
Lenke til kommentar

Foreslår at du først og fremst oppgrader til macOS High Sierra. Skeptisk til om dette vil løse noe, men uansett en fordel å oppgradere.

 

Regner med du har sjekket i forhold til det johanf skrev? Flere spill som er kompatible med Mac så derfor jeg spurte i første kommentar hvilket spill det er snakk om. Anbefaler at du også sjekker systemkravene for det spesifikke spillet for Mac er ikke akkurat kjent for god spillytelse..

Sjekket at spillet kun er for windows. ;D Jeg er klar over at mac ikke er den beste spill pc-en, men til mitt brukt har den funket supert! Det er bare og fikse litt på innstillingene så løser det seg alltid. Enste problemet jeg har er at mange spill kun er laget for windows..

Lenke til kommentar

Parallels desktop! Lastet ned dette og kan nå enten velge å åpne hele Windows skrivebordet og få macen i denne stilen, eller bare åpne et windows program i lite vindu slik at det egentlig ser ut som det er et program på macen. Her fungerer også alle mac snarveier som CMD+C og den deler samme skrivebord. Anbefales. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ville aldri spilt spill igjennom Parallels.

Nå må jeg påstå at Ytelsen via parallels har vært opptimialisert for spill i v13. og det merkes, nå spiller jeg ikke mye selv, lenger men kjenner en som spiller "kompetitivt" Overwatch via Paralells :)

 

Bonus den kan også starte Windows partisiojnen din fra bootcamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...