Gå til innhold

Se den nye Red Dead Redemption 2-traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok spill motoren som er i sving og er representativt til hva du får i spillet ja. Sett endel som synes det ser dårlig ut... Noe jeg ikke helt klarer å fatte at noen synes. Ja dem bruker en stil som jeg har ingen anelse hva kalles i farta. Men heller en viss artistisk stil en å prøve på hyper realisme som etter min mening bare blir helt feil....ihvertfall intill det er maskiner som hvermansen kan nyte. 

Lenke til kommentar

Er nok spill motoren som er i sving og er representativt til hva du får i spillet ja. Sett endel som synes det ser dårlig ut... Noe jeg ikke helt klarer å fatte at noen synes. Ja dem bruker en stil som jeg har ingen anelse hva kalles i farta. Men heller en viss artistisk stil en å prøve på hyper realisme som etter min mening bare blir helt feil....ihvertfall intill det er maskiner som hvermansen kan nyte. 

 

Litt usikker på hva du mener her, stilen ser for meg ut til å være svært realistisk (eller forsøk på å være realistisk om du vil), har du eksempler på andre spill du mener har en stil som den du tenker på?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Litt usikker på hva du mener her, stilen ser for meg ut til å være svært realistisk (eller forsøk på å være realistisk om du vil), har du eksempler på andre spill du mener har en stil som den du tenker på?

 

AtW

 

 

Hm...hvilke spill skulle det vært tro. Kan ikke komme på et i farta. Men ja spillet er en blanding av realistisk og en slags fargefull stil. Om du ser på klær og ansikt. Hvor endel har mer detaljer så er andre mer fargefull/tegnet stil. Hvordan skal jeg forklare når en ikke har en anelse hva slikt kalles... :D

 

Det kan jo også bare være at det er såpass lav oppløste texturer som gjør at det ser slik ut. Men jeg lener meg nok mer i retning av en stil Rockstar har valgt. Er det ingen grafiske spill designere her som kan hjelpe meg svare vettugt her da? :p

Lenke til kommentar

Du tenker kanskje på borderlands? Her var det også veldig utvanna og flate omgivelser med lav kvalitet på textures, forskjellen her var at de kastet på cell shadeing for å få litt tegneserie stil med tykke ytrelinjer, og kanskje viktigst av alt spredde de fargeklatter rundt omkring for å bryte opp det monotone landskapet. Jeg kan ikke se fra videoen at RDR har gjort noen slike tiltak, og alt virker som de går for "autentisk" grafikk.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det egentlig så mye klaging på grafikken etter en trailer med så godt som null gameplay? :hmm:

Fordi dette er in game grafikken, akkurat den samme som du får når du spiller.

 

Og dette baserer du på? Beklager om jeg tar feil, men for meg så det ut til å være kun cutscenes, og null faktisk gameplay. Det var heller ingenting som tydet på at noe av dette var in-game engine?

Lenke til kommentar

Kjøpe konsoller i dag er jo totalt meningsløst, for de som ikke vill bruke kabel fikser ikke nVidia shield dette da (har ikke forsøkt):

https://www.nvidia.com/en-us/shield/games/gamestream/

 

Konsoller er jo bare utdatert hardware\software fra ende til annen. "medie boks" er jo så 2010-15, er også meningsløst.

 

Konsoller må gjøre noe nytt for å være interessant, Switch er det nærmeste som gir deg noe nytt\verdi for pengene. Konsoller gir deg bare en dårligere løsning en du allerede har om du har en middelmådig PC med Steam konto .......

 

Har lys til å spille dette men da må det komme på PC, GTA startet jo sin karriere på PC, om jeg ikke tar helt feil tar PC seg en del opp om dagen så kan jo håpe de kommer tilbake til "røttene". Å kjøpe en konsoll for å spille det blir i alle fall u-aktuelt for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det egentlig så mye klaging på grafikken etter en trailer med så godt som null gameplay? :hmm:

Fordi dette er in game grafikken, akkurat den samme som du får når du spiller.

 

Og dette baserer du på? Beklager om jeg tar feil, men for meg så det ut til å være kun cutscenes, og null faktisk gameplay. Det var heller ingenting som tydet på at noe av dette var in-game engine?

Originale RDR hadde vel alle cutscenes i in-game engine? Tipper det er samme løsnìng her.

 

Håper virkelig ikke de går for den løsningen med flere karakterer man spiller i singleplayer. Det funket virkelig ikke i GTA 5.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det egentlig så mye klaging på grafikken etter en trailer med så godt som null gameplay? :hmm:

Fordi dette er in game grafikken, akkurat den samme som du får når du spiller.

Og dette baserer du på? Beklager om jeg tar feil, men for meg så det ut til å være kun cutscenes, og null faktisk gameplay. Det var heller ingenting som tydet på at noe av dette var in-game engine?

Rockstar har jo ikke hatt filmsekvenser som ikke har vært in-engine siden ... ja ... noensinne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...