Gå til innhold

intel 8700 /8700k

Hemmis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra OCN:

Godt eksempel på at 3200c14 er kongebrikker de også. (B-die)

7 8700k @ 5.3/4.6 -- G.Skill Ripjaws V 32GB (4x8GB) 3200Mhz C14-14-14-34 @ 4000Mhz C16-18-18-38-2T -- 1.45v -- SA 1.272v / VCCIO 1.232v -- HCI 500%

d9f57b27_Screenshot73.png

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å måtte si det, men er drittlei 8700k allerede :p

x299 er mye deiligere plattform. Hater når det er noe som er nerfa. Hjelper ikkje på at jeg har en under middels 8700k som jeg tester :D

Skrevet (endret)

Ah, forholdt meg til datoen som står på min ordre. "Bestilt, forventet inn på lager 2 desember 2017" Hovedkortet derimot er forventet 7.desember, så jeg stresser ikke  :p

Bestilt, forventet inn på lager 17 desember 2017, 1 stk  :xmas: 

:hm:

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Skuffa og vonbroten over at eg mest truleg ikkje har ny PC klar til jul, men eg skal klare å vente. Bestilte ny PC på Black Friday og alt det andre er på veg i posten. Blir stusselig å starte den opp uten CPU :p

Edit: nokon som kjenner til kvifor ingen (bortsett frå Nizzen) har desse inne, og at det er så pass lang ventetid?

Endret av xyster
Skrevet

Edit: nokon som kjenner til kvifor ingen (bortsett frå Nizzen) har desse inne, og at det er så pass lang ventetid?

Paper launch rett og slett. Intel valgte å lansere Coffee Lake tidligere enn originalt planlagt på grunn av konkurranse fra AMD, som har gått over tilgjengeligheten til Coffee Lake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...